جاباما
۵۰۸۷۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اتحادیه اروپا، تحریم کره شمالی را تشدید کرد

اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تحریم های بیشتری را علیه کره شمالی به دلیل آزمایش‌های موشک‌ بالستیک و هسته ای این کشور اعمال کرد.

خبرگزاری ایرنا: اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تحریم های بیشتری را علیه کره شمالی به دلیل آزمایش‌های موشک‌ بالستیک و هسته ای این کشور اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آزمایش های موشکی و هسته ای کره شمالی، امنیت بین المللی را تهدید می کند.

اتحادیه اروپا همچنین از کره شمالی خواست مذاکرات با جامعه جهانی را از سر گیرد و اقدام های تحریک آمیز، کلیه برنامه ها و تسلیحات هسته ای و همچنین سلاح های کشتار جمعی و برنامه های موشک بالستیک اش را کنار گذارد.

در بیانیه اتحادیه اروپا آمده که تحریم های جدید به دلیل اقدام کره شمالی در نقض قطعنامه های سازمان ملل و ادامه تهدید صلح و امنیت بین المللی در منطقه و فراتر از آن، اعمال شده است.

این تحریم‌ها، تمدید ممنوعیت سرمایه گذاری در بخش های جدید به ویژه صنعت مرتبط با سلاح متعارف، فلزکاری و هوافضای کره شمالی را در بر می‌گیرد.

همچنین چهار تن از اتباع کره شمالی به فهرست منع مسافرت به اتحادیه اروپا و مسدود شدن دارایی ها در کشورهای عضو این اتحادیه افزوده شده اند که اسامی این افراد فردا (جمعه) منتشر می شود.

براساس این گزارش، اتحادیه اروپا بی وقفه به تحریم‌های خود علیه کره شمالی افزوده است.

دور قبلی اعمال تحریم های اروپایی علیه کره شمالی اواخر فوریه گذشته انجام شد، زمانی که اخبار مربوط به پیونگ یانگ پس از ترور برادر ناتنی رهبر کره شمالی در فرودگاه کوالالامپور در راس خبرهای بین المللی قرار گرفت.

تاریخ اولیه تحریم های اتحادیه اروپا علیه کره شمالی به سال 2006 بر می گردد.

این تحریم ها با هدف بازداشتن کره شمالی از اجرای برنامه های خود در زمینه موشک‌های بالستیک و هسته ای در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج