۵۰۸۷۱۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

چمران:

جمنا، جلیلی را کنار نگذاشت، خودش نیامد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص حذف سعید جلیلی از فهرست نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: آقای جلیلی حذف نشدند، بلکه خودشان نیامدند.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص حذف سعید جلیلی از فهرست نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: آقای جلیلی حذف نشدند، بلکه خودشان نیامدند.

مهدی چمران عصر پنجشنبه در حاشیه دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که امروز در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد، در گفت و گو باخبرنگار حوزه احزاب ایرنا اظهارداشت: از آقای جلیلی برای حضور در جمنا به عنوان نامزد این جبهه دعوت شد و اسمش در فهرست و جمع ۱۰نفر نامزد این جبهه قرار گرفت اما گفت که نمیخواهد بیاید و مستقل وارد خواهد شد.

چمران گفت: آقای جلیلی گفته است مستقل می آید و میثاق نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را هم امضا نکرد.

وی در عین حال در خصوص مصطفی میرسلیم نامزد نهایی حزب موتلفه اسلامی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: آقای میرسلیم هم میاثق نامه را امضا نکرد و گفت که من حزبی ام و تابع حزبم هستم.

پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی این جبهه با برگزاری انتخابات معرفی شدند تا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کنند.

انتخابات برای معرفی این نامزدها امروز (پنجشنبه) در مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب برگزار شد که در این انتخابات از مجموع ۵۹ صندوق اخذ رای دو هزار و ۳۷۸ رای اخذ شد.

سیدابراهیم رییسی با دو هزار و 147 رای، علیرضا زاکانی با هزار و 546 رای، مهرداد بذرپاش با هزار و 404 رای، محمدباقر قالیباف با هزار و 373 رای و پرویز فتاح با 994 رای، پنج نامزدی هستند که از میان 10 نامزد انتخاب شده در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه هفته آینده(22 فروردین) آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خزب الله

      به نام خداوند متعال ...درود بر برادران حزب اللهی ...دست به دست هم دهیم تا افراد خدا ترس ومتحصص ومتعهد در کار اجرایی قرار گیرند ..در دانشگاههای کشورفساد بیدا دمی کند مخصوصآ البرزکرج بیاید ریشه فساد وفتنه را ریشه کن کنیم ... باید تحول اساسی وجدی صورت گیرد تا زمینه ظهور حگومت حضرت مهدی عج فراهم شود...سلامتی خدمتگزاران نظا م مقد س جمهوری اسلامی ایران به نیت صد مرتبه صلوات..

    • بی نام

      روحانی بد جوری به افتتاح و سفرهای استان افتاده مثل اینکه بوی غزل خدا حافظی میاید -مگر اینکه رییسی در دقایق نود انصراف بدهد

    • بی نام

      اقای جلیلی سلام
      سیاست پدر و مادر درستی ندارد ممکن است یک فرد موثر به علت یک لجبازی برای همیشه از صفحه ی روزگار محو شود و انگهی شما یک نیروی موثر و دلسوز انقلاب هستید باعث نشوید نیروهای انقلابی بار دیگر طعم تلخ شکست را بچشند تا دیر نشده به جمنا بپیوندید خدا یارتان

    • محمد ا

      این اقایان هروز یک اسمی انتخاب میکنند و با هم مشکل دارند هنوز.رییس.جمهور نشودن اختلاف برای کابینه و وزیر شدن زیاد هست انگار سند شش دانگ ایران به اسم اینها زدن اول بیبنید ملت شماها را قبول دارند بعد قدرت بین خودتان تقسیم کنید

    • علی کرمانشاه

      خآمقام معظم رهبری در سخنرانی روز سال نو در حرم امام رضا(ع) تمام حجت و حرف دل ملت ایران را اعلام کرد و گفت که ملت و کشور ایران به چه نوع ریئس جمهور ی نیاز دارد و اگر چنین شخص انقلابی برای ریاست جمهوری کاندید شود صد در صد وضع کشور و ملت عوض میگردد و اگر مثل چند سال گذشته مجددا به گفتار درمانی و بدنبال انداختن تقصیر ناتوانی و سست عنصری و بی کفایتی دولت به گردن دولت قبل باشند خوب این روش هم قبلا تجربه شده و مردم کاملا در جریان هستند .ولی نظر بزرگان و مردم ایران مشخص است مردم بدنبال فردی انقلابی و متدین و غیر وابسته به احزاب سیاسی هستند که به نوعی وصل به رزمندگان بی ادعا و مجاهدین صبوری که فقط گوش به رهبر برای عزت و سربلندی ملت ایران و اقتدار نظام مقدس اسلامی با دشمنان جنگیدند و پس از کسب افتخارات فراوان در مقابل دشمنان با پایان جنگ آرام و بی ادعا باز گشتند و مشغول کار و تلاش و تحصیل شدند و خیلی زود هم آنها را به حاشیه بردند و حالا ملت ایران فهمید که تنها کسانی که میتوانند کشور را نجات دهند و از دست زیاده خواهان غارتگر برهانند همین جوانان انقلابی هستند که همه مردم را صاحب انقلابِ میدانند و قدرت و حکومت را تیول عده ای خاص نمیدانند که قطعا نقشی هم در گذشته سخت جنگ نداشته و جزء کسانی بوده اند که در خارج مشغول گرفتن مدرک تحصیلی و تابعیت دوگانه بوده و حال خود را صاحب آن کرده اند در صورتی که صاحب انقلاب آنهایی هستند که هنوز اجساد مطهرشان باز نگشته و تعدادی هم از آنها بدوش رزمندگان و جانبازان برگشته اند و حالا در حاشیه اند و ادعایی هم ندارند ولی هنوز توانا وبا اقتدار هستند و میتوانند دوباره به یاری مردم و کشور بیایند و نگذارند کشتی امید مردم توسط عده ای ناتوان سوراخ و غرق شود.صحنه کشور حاضر ورود دلاوران انقلابی است که بیایند و ماموریت شهداء و ایثارگران را به پایان برسانند با پشتیبانئ مردم و رهبری.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج