۵۰۸۷۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۱/۱۸

فال روزانه 1396/01/18

فال روزانه جمعه 18 فروردین 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۸ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! هر سالی از زندگی ما ترکیبی از اتفاقات خوب و بد است، اما قطعا اتفاقات خوشایند برای شما در سالی که پیش رو دارید خیلی بیشتر خواهند بود. منابع تازه ای برای کسب درآمد بیشتر برایتان فراهم خواهند شد، اما بدون شک افزایش هزینه ها را هم باید در نظر داشته باشید، در غیر این صورت نخواهید توانست مقدار زیادی از این درآمد جدیدتان را پس انداز کنید. امسال سفرهای کاری و تفریحی زیادی را در پیش خواهید داشت که موقعیت های فوق العاده ای را برای شما فراهم خواهند کرد، به ویژه فرصت های خیلی خوبی برای آغاز روابط دوستانه و حتی عاشقانه برایتان پیش خواهند آمد. روابط خانوادگی با مشکل خاصی مواجه نخواهند بود، اما شاید مشکلاتی در رابطه با سلامتی پیش بیایند که خوشبختانه جای زیادی برای نگرانی نخواهند داشت. شما امسال توجه خاصی به مسائل معنوی و مذهبی خواهید داشت و این موضوع باعث احساس آرامش بیشتری برای شما خواهد شد و همین باعث می شد بتوانید با تمرکز بیشتری کارهایتان را پیش ببرید.
فال روزانه 1396/01/18
امروز شاید ترجیح بدهید کارهایتان را به همان روش قدیمیشان انجام دهید چون این روش راحت ترین راه ممکن به نظر می رسد. شاید راه همیشگی برایتان آشنا و آسان باشد، اما اگر به دنبال راهی متفاوت برای پیش بردن کارهایتان بگردید قطعا موفق تر خواهید بود. شاید اوضاع در ابتدای روز و حتی ساعات اولیه بعدازظهر کمی آشفته به نظر برسد، اما این نباید باعث شود که از به کار گرفتن خلاقیت خود و یا پذیرفتن چیزهایی که جدید و متفاوت هستند پرهیز کنید. مسائل زیادی در زمینه روابط عاطفیتان وجود دارند که باید مورد رسیدگی شما قرار بگیرند، پس امروز زیاد کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا فرصت هست با شریک زندگیتان به صحبت در رابطه با این مسائل بپردازید.

فال روزانه 1396/01/18
در حال حاضر شرایط کیهانی به نفع شما تغییر کرده است و موقعیتی که در انتظارشان بوده اید بالاخره برایتان فراهم شده است. پس از این فرصت استفاده کنید و بر امواج این فرصت ها سوار شده و تا می توانید با آنها پیش بروید. برای شما موقعیت هایی فراهم شده تا با استفاده از شرایط موجود راه های تازه ای برای کار کردن و یا کسب درآمد بیشتر پیدا کنید. البته همه این ها به شرطی هستند که به گذشته نچسبید و برای پذیرش اتفاقات و چیزهای تازه آماده باشید. شما هر چقدر هم که باهوش و مستعد باشید نمی توانید مشکلاتی که در رابطه عاطفیتان وجود دارند را دور بزنید و هیچ چاره ای به غیر از مواجه شدن با آنها ندارید.

فال روزانه 1396/01/18

فکر نکنید مجبور هستید برای هر چیزی یک توجیه منطقی پیدا کنید. باید این واقعیت را بپذیرید که در زندگی برخی چیزها هستند که بدون هیچ دلیل و منطقی اتفاق می افتند و اغلب این اتفاقات بهترین تجربه هایی هستند که ممکن است برایتان پیش بیایند و طعمی متفاوت به زندگیتان می بخشند. ناشناخته ها را بپذیرید و شور و هیجان بیشتری را به زندگی خود راه بدهید. احساس می کنید بین شما و اعضای خانواده و نزدیکانتان فاصله افتاده است و این احساس باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید و یا ذهنتان را روی هیچ کاری متمرکز کنید. اجازه ندهید این احساس شما را از آنها دورتر کند و سعی کنید از روز تعطیلتان استفاده کرده و به دیدن آنها بروید.
فال روزانه 1396/01/18
برای رسیدن به اهدافتان شاید مجبور باشید امروز روش تازه و عجیبی را امتحان کنید. این اصلا کار بدی نیست، حتی اگر به صورت زیگراگی به سوی هدفتان بدوید هم در نهایت خواهید دید که این روش خیلی بهتر از روش همیشگیتان جواب خواهد داد. امروز دست به کار شدن و تصمیم گیری کردن برای شما بسیار ساده تر از این است که بخواهید هفته ها و ماه ها برای سبک و سنگین کردن شرایط وقت بگذارید. به جای این که عقب نشینی کرده و برای برداشتن قدم بعدیتان اوضاع را تجزیه و تحلیل کنید، بر اساس آنچه در لحظه به نظرتان درست می آید پیش بروید. شما معمولا از آن آدم هایی هستید که همه جوانب را در نظر می گیرند، ولی امروز این راه برایتان مناسب نیست.

فال روزانه 1396/01/18
امروز برای این که در خانه بمانید و در عالم فکر و خیال فرو بروید و به مشکلات و موانعی که بر سر راه رسیدنتان به اهدافتان وجود دارند فکر کنید اصلا روز خوبی نخواهد بود و هر چه بیشتر در این حالت بمانید بیشتر در ناراحتی و افسردگی غرق خواهید شد. اگر نمی توانید خوش بینانه به رویاهایتان فکرکنید بهتر است اصلا به آنها فکر نکنید و از خانه بیرون بزنید و تا می توانید خوش بگذرانید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید. شما که به جذابیت ذاتی خود شک ندارید؟

فال روزانه 1396/01/18
امروز روز درخشش شما خواهد بود و از صبح که بیدار می شوید خیلی خوشحال و سرحال هستید و با نگرشی مثبت به دنیا و اتفاقات اطرافتان نگاه می کنید و همین به شما قدرت و انگیزه لازم برای انجام هر کاری که به عهده تان باشد را خواهد بخشید. شاید بعضی چیزها بر اساس برنامه هایتان پیش نروند، اما هیچ اشکالی ندارد. اگر خودتان سخت نگیرید مشکل خاصی برایتان پیش نخواهد آمد. شما در حال حاضر در رابطه عاطفی خود مسئولیت های زیادی به عهده دارید که شاید کمی باعث نگرانی شما شده باشند. اما این را به یاد داشته باشید که همیشه و در هر رابطه ای هر دو طرف مسئولیت هایی به عهده دارند که نمی شود از زیر آنها شانه خالی کرده و انتظار پیشرفت رابطه شان را داشته باشند.

فال روزانه 1396/01/18
امروز صبح شاید با دیدن بدقولی های بعضی ها و عدم تعهد آنها به وعده هایی که داده اند کمی عصبانی شوید. نگران نباشید این بدعهدی ها مشکل خاصی در روند کارهایتان ایجاد نخواهند کرد و تا بعدازظهر همه چیز روبراه خواهد بود. امروز باید با مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید مواجه شوید، ولی نباید اجازه دهید کسانی که خارج از خانه هستند از مشکلات و چالش هایی که پیش رو دارید باخبر شوند. اگر حتما اصرار دارید که با کسی درد دل کنید و اطلاعات شخصی خود را با یکی از نزدیکان و یا دوستانتان در میان بگذارید، فردی مورد اعتماد و آگاه را انتخاب کنید که بتواند به شما در حل مشکلتان کمک کند و باری از دوشتان بردارد.
فال روزانه 1396/01/18
امروز شما هیجان فوق العاده ای در وجود خود احساس می کنید و باید حواستان را جمع کنید تا بتوانید به موقع هیجانات خود را تحت کنترل در بیاورید. اتفاقات جدید و متفاوتی در راه هستند که ممکن است در درجه اول باعث نگرانی شما شوند، اما با کمی صبوری خواهید دید که اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت و اتفاقات خوبی برایتان خواهند افتاد. اگر بعدازظهر کمی احساس کسالت و دلتنگی کردید به جای این که یک گوشه نشسته و غصه بخورید، سعی کنید با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و در خانه تنها نمانید. بودن در کنار دیگران به شما احساس شادی و سرزندگی خواهد بخشید و انرژی لازم برای آغاز هفته ای تازه را به شما خواهد بخشید.
فال روزانه 1396/01/18
امروز به ویژه صبح که از خواب بیدار می شوید احساس تردید و دودلی زیادی را تجربه خواهید کرد. کارهای دیگران به نظرتان عجیب می آید و شاید حتی کمی عصبانیتان کند. نگران نباشید و روی برنامه ها و کارهایی که دارید تمرکز کنید. بگذارید هر کسی سرش به کار خودش باشد، دیگران خودشان از پس کارها و مشکلاتشان برخواهند آمد. در واقع امروز این خود شما هستید که به کمک و نگهداری نیاز دارد و باید به کسی تکیه کند. شما معمولا از زیر پا گذاشتن حد و حدودتان جان سالم به در می برید، ولی امروز حرف هایتان حتی بیشتر از آنچه خودتان انتظار دارید می توانند اثرگذار باشند و شاید مجبور شوید به خاطر گفته هایتان عذرخواهی کنید.
فال روزانه 1396/01/18
امروز شما در ابتدای روز از لحاظ عاطفی احساس آرامش می کنید و حالتان خوب است، اما ممکن است که یک قدرت و یا اتفاق عجیب و غیر منتظره این تعادل را به هم بزند. هرچقدر در درون ثبات و تعادل بیشتری داشته باشید رویارویی با این وضعیت برایتان راحت تر خواهد بود و این نیروی خارجی کمتر رویتان تاثیر خواهد گذاشت. یادتان باشد که همه اتفاقات غیز منتظره به یک دلیلی پیش می آیند و شاید در واقع فرصت جدیدی در انتظارتان باشد. با وجود این که امروز بر خلاف همیشه خیلی شور و هیجانی در وجود خود احساس نمی کنید، دیگران چندان متوجه این حالت شما نخواهند شد. خودتان هم به هیچ عنوان دوست ندارید آنها متوجه حال فعلیتان شوند و اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرند.
فال روزانه 1396/01/18
ذهن خود را آزاد کرده و گزینه های جایگزین را در نظر بگیرید. امروز از آن زمان هایی است که باید افکار و اهداف قدیمی و به دردنخور که دیگر برایتان اهمیت و کاربردی ندارند را دور بیندازید و گزینه های بهتر و جدیدتری را جایگزین آنها کنید. شما امروز پیشرفت بسیار زیادی را در سطح فکری خود تجربه خواهید کرد و باید از این فرصت بیشترین بهره ممکن را ببرید. شما گاهی دوست دارید هر چیزی که به ذهنتان بیاید را به زبان بیاورید. با این وجود در حال حاضر جزئی ترین نظراتی که ابراز می کنید هم می توانند باعث اختلاف شده و بحث و درگیری ایجاد کنند. انگار هر حرفی که به زبان می آورید اشتباه برداشت می شود.
فال روزانه 1396/01/18

امروز سطح انرژی شما مدام در حال تغییر است و یک لحظه می توانید کوه ها را هم جابجا کنید و لحظه دیگر حتی حوضله سرپا ایستادن را هم ندارید. این تغییرات در انرژی فیزیکیتان ناشی از تغیر حالات روحیتان هستند و رفتارهای یویو مانند شما همه را به ستوه آورده اند. اما لزومی ندارد که خودتان را بخاطر این مسئله ناراحت کنید، بگذارید دیگران هر طوری که دلشان می خواهد فکر کنند و حتی کمی از دستتان ناراحت شوند! شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که در رابطه عاطفیتان سوءتفاهم هایی ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود، کمی بیشتر حرف بزنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج