۵۰۸۸۰۰
۵۴ نظر
۵۰۰۵
۵۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حمله موشکی آمریکا به سوریه

ارتش ایالات متحده آمریکا به بهانه حمله خان شیخون با ۷۰ موشک «تام هاوک» به پایگاه هوایی الشعیرات سوریه حمله کرد.

خبرگزاری مهر: ارتش ایالات متحده آمریکا با ۷۰ موشک «تام هاوک» پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را مورد حمله قرار داد.

منابع خبری مختلف، تعداد موشک‌های شلیک‌شده به پایگاه هوایی الشعیرات در استان حمص را بین ۵۰ تا ۷۰ عدد ذکر کرده‌اند.

بنابر این گزارش، حمله موشکی به سوریه، با فرمان دونالد ترامپ و از ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه، در واکنش به حمله شیمیایی ادعایی اخیر صورت گرفته است.

این حمله از روی همان دو ناو جنگی «یواس‌اس راس» و «یواس‌اس پورتر» انجام شده که ساعتی پیش، خبر آماده‌باش آنها در شرق مدیترانه منتشر شده بود.
حمله موشکی آمریکا به سوریه

آمریکایی‌ها مدعی‌ شده اند که جنگنده‌های ارتش سوریه با به پرواز در آمدن از پایگاه هوایی الشعیرات به «خان شیخون» حمله کرده‌اند و این حمله موشکی در تلافی این حمله شیمیایی انجام شده است.

ارتش آمریکا اعلام کرد که هدف از این حملات، باند و مخازن سوخت فرودگاه و همچنین جنگنده‌های موجود در آشیانه‌های فرودگاه نظامی الشعیرات بوده است.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان در خبری فوری اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا دقایقی دیگر درباره حمله به سوریه صحبت خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

وی افزود: از همه ملل متمدن می‌خواهم که برای پایان دادن به کشتار و خونریزی در سوریه به آمریکا بپیوندند.

شبکه «ان.بی.سی» به نقل از یک مقام آگاه ادعا کرد که روسیه پیش از دستور حمله در جریان آن قرار گرفته بوده است.

فاکس نیوز نیز در خبری فوری به نقل از پنتاگون اعلام کرد: قبل از حملات موشکی، به روسها اطلاع داده شده بود که پایگاه الشعیرات را ترک کنند؛ و به نیروها و تجهیزات ارتش روسیه آسیبی وارد نشده است.

حمله موشکی آمریکا به سوریه در حالی اتفاق افتاد که جلسه روز پنجشنبه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حادثه شیمیایی خان شیخون ساعتی پیش بدون رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه های پیشنهادی پایان یافته بود.

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را «تجاوز» توصیف کرد.

همچنین «طلال برازی» استاندارحمص در واکنش به این تجاوز آشکار گفت: سیاست ما با حمله آمریکا تغییر نمی کند.

وی افزود: حمله آمریکا در راستای خدمت به گروه های تروریستی و داعش است.

رویترز به نقل از ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.
پنتاگون تصویری از شلیک موشک‌های تام‌هاک که از سوی دریای مدیترانه شلیک شدند را منتشر کرد.
حمله موشکی آمریکا به سوریه

آمریکا: روسیه را از حمله آگاه کرده بودیم
خبرگزاری فارس: ساعتی پس از حمله موشکی به پایگاه هوایی ارتش سوریه، آمریکایی‌ها مدعی شدند که به مسکو در این خصوص اطلاع داده بوده‌اند.

بامداد روز جمعه به وقت تهران، کشتی‌های جنگی آمریکا با ده‌ها موشک به پایگاه هوایی «الشعیرات» حمله کردند.

آمریکا که پیش از این برای در امان ماندن از پدافند هوایی روسیه در سوریه، حملات هوایی خود را با روس‌ها هماهنگ می‌کرد، مدعی شد که پیش از شروع حمله موشکی امروز هم به مسکو اطلاع داده است.

یک مقام پنتاگون همچنین اعلام کرد که در حملات موشکی بامداد جمعه به پایگاه هوایی الشعیرات، به مواضع تحت کنترل و تجهیزات ارتش روسیه گزندی وارد نشده است.
پل رایان: حمله به سوریه عادلانه بود

«پل رایان»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، مدعی شد حمله موشکی واشنگتن به سوریه، مناسب و عادلانه بود.

ادعای مقام آمریکایی: ترامپ حمله به سوریه را شخصا به رئیس‌جمهور چین اطلاع داده بود

یک مقام آمریکایی مدعی شد دونالد ترامپ حمله به سوریه را شخصا به رئیس جمهور چین خبر داده بود.

استقبال ائتلاف معارضان سوریه از حملات موشکی آمریکا

شبکه تلویزیونی العالم فوری گزارش داد: ائتلاف معارضان سوریه ضمن حمایت از حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی در حمص خواستار ادامه این حملات شد.

استاندار حمص: اراده ملت سوریه تزلزل ناپذیر است

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد: طلال البرازی استان دار حمص در گفتگوی تلفنی با العالم گفت که حمله موشکی به پایگاه های نظامی سوریه نه اولین حمله است و نه آخرین آن.

البرازی افزود: نیروهای دشمن هر قدر از تروریست ها حمایت کند باز هم نمی تواند اراده ملت سوریه را متزلزل کند.
ادعای ارتش آمریکا:‌ خسارات زیادی به نیروهای سوری وارد شد

به گزارش رویترز، ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.

شبکه تلویزیونی سوریه به نقل از یک منبع نظامی این کشور گزارش داد: یکی از پایگاه های هوایی ما در منطقه مرکزی امروز صبح هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفت که در پی آن خسارت هایی به این پایگاه وارد شد.

تیلرسون: روسیه در قبول مسئولیت خود شکست خورد

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد: رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما خبرهای دقیقی داریم که در حمله شیمیایی در سوریه از گاز سارین استفاده شده است. تیلرسون افزود: روسیه در قبول مسئولیت خود شکست خورد. وی گفت حمله به سوریه به نوبه خود به‌جا بود. در حمله موشکی به سوریه ما از روسیه هیچ نظر خواهی نکردیم و در پی اعلام موافقت آن نبودیم. تیلرسون افزود: واکنش منطقه ای به این اقدام آمریکا به صورتی دلگرم کننده با حمایت گسترده‌ای همراه بود.
نتانیاهو: حمله به «حمص»، پیامی به ایران بود
پایگاه خبری العالم: بنیامین نتانیاهو در واکنش به حمله بامداد جمعه آمریکا به پایگاهی نظامی در سوریه، ضمن تاکید بر حمایت این رژیم از این حمله، آن را "پیامی قوی" توصیف کرد و مدعی شد که "این پیام باید به ایران و کره شمالی نیز داده شود".

خبرگزاری فرانسه به نقل از نتانیاهو تاکید کرد که رژیم اسرائیل به طور کامل از تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در خصوص حمله به سوریه حمایت می کند، و امیدوار است این حمله آمریکا، پیامی قوی نه تنها برای دولت سوریه بلکه برای ایران، کره شمالی و .. باشد.

گروه موسوم به ائتلاف مخالفان سوریه نیز از حمله تجاوزکارانه آمریکا به این کشور استقبال کرده است.

ارتش آمریکا بامداد جمعه یک پایگاه هوایی سوریه را با 59 موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

این حمله تجاوزکارانۀ آمریکا در پی شکستهای سنگین گروه های مسلح از ارتش سوریه در جبهه های مختلف، و پس از حملات تبلیغاتی مغرضانه حامیان گروه های تروریستی در ارتباط با حادثه شهر خان شیخون حلب صورت گرفت.

ناوهای آمریکا در حمله‌ای که ادعا می‌کنند به تلافی حادثه خان شیخون انجام شده است، یکی از پایگاه‌های هوایی ارتش سوریه را در استان حمص موشک‌باران کردند.
اعلام حمایت عربستان از حمله آمریکا به سوریه
عربستان سعودی از حمله آمریکا به اهداف نظامی در سوریه اعلام حمایت کامل کرد.

یک مقام مسئول در وزارت خارجه عربستان در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی عربستان «واس» از موضع این کشور خبر داد.

در بامداد امروز (جمعه) دهها موشک از دو ناو آمریکایی «راس و پورتر» به سمت پایگاه هوایی «شعیرات» در حمص شلیک شد.

دیدبان حقوق بشر سوریه (وابسته به معارضان) از کشته شدن 4 نظامی و تخریب تقریبا کامل این پایگاه خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه حمله آمریکا به پایگاه هوایی در سوریه را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در سوریه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی در تاریخ معاصر، هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی را فارغ از عاملین و قربانیان آن محکوم می کند و همزمان استفاده از این بهانه برای اقدامات یک جانبه را خطرناک، مخرّب و نقض اصول آمره حقوق بین الملل می داند.

وی افزود: ما ضمن محکومیت شدید هرگونه اقدام نظامی یکجانبه و حملات موشکی به "پایگاه هوایی الشعیرات" در سوریه توسط ناوهای آمریکایی، معتقدیم که اینگونه اقدامات به بهانه حمله شیمیایی مشکوک در "خان شیخون" در ادلب که زمان بندی، عاملین و منتفعینِ از آن کاملا در پرده ای از ابهام قرار دارد به تقویت تروریست های رو به زوال و پیچیدگی اوضاع در سوریه و منطقه خواهد افزود.
روسیه و بولیوی خواستار نشست شورای امنیت شدند
در پی حمله موشکی امروز آمریکا به حمص، مسکو برگزاری نشستی در شورای امنیت در این رابطه را خواستار خواهد شد.
مسکو اعلام کرد، در پی حمله موشکی ناوهای آمریکایی به پایگاهی هوایی در حمص سوریه، این کشور خواستار برگزاری نشست شورای امنیت خواهد شد.

مسکو در واکنش به این حملات اعلام کرد که حملات مذکور ممکن است بر روند مبارزه با تروریسم تاثیر بگذارد.

رئیس کمیته امور بین‌الملل پارلمان روسیه نیز اظهار داشت: همکاری با آمریکا در سوریه اکنون مورد تردید قرار گرفته است.

بولیوی نیز به دنبال حمله امروز آمریکا به حمص خواستار نشست فوق‌العاده شورای امنیت در این خصوص شد.

هیلاری کلینتون نابودی نیروی هوایی سوریه را خواستار شد
وزیر خارجه سابق آمریکا نابودی نیروی هوایی سوریه را خواستار شده و تاکید کرد که به این شکل می‌توان به درگیری‌ها در سوریه پایان داد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ در سخنرانی‌ای که همزمان با حمله موشکی ناوهای آمریکایی به فرودگاه نظامی شعیرات حمص، در نشست "زنان جهان" در نیویورک داشت، مدعی شد: همانگونه که در سال‌ها و روزهای گذشته دیدیم، اسد (رئیس جمهور سوریه) نیروی هوایی در اختیار دارد که عامل مرگ تعداد زیادی در این کشور است، جدا بر این باورم که نیاز است این نیروی هوایی جهت ممانعت از بمباران دوباره غیرنظامیان و پرتاب بمب‌های سارین بر سر آنها نابود شود.
کشته و زخمی شدن شماری در پایگاه هوایی سوریه
مسئولان سوری اعلام کردند که در حمله موشکی ارتش آمریکا به پایگاه نظامی سوریه شماری کشته و زخمی شدند.

طلال البرازی در گفت وگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد: خسارت به بار آمده است و برخی زخمی هایی که بدنشان سوخته شده است، تخلیه شده اند.

وی تصریح کرد: شماری نیز شهید شده اند اما تاکنون آمار دقیقی از شمار شهدا و زخمی ها وجود ندارد.

البرازی گفت: عملیات اطفای حریق و امداد رسانی ادامه دارد.

به گفته وی، این پایگاه هوایی از عملیات ارتش سوریه علیه گروه تروریستی داعش داعش پشتیبانی لجستیکی می کرد.
حمله داعش به ارتش سوریه در مسیر حمص - تدمر همزمان با تجاوز آمریکا
یک فرمانده میدانی ارتش سوریه اعلام کرد، افراد مسلح داعش همزمان با حمله موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات، حمله‌ای را به یکی از پست‌های ارتش سوریه که مسئولیت حفاظت از مسیر حمص - الفرقلس در تدمر را بر عهده دارد، ترتیب دادند.

این فرمانده میدانی در مصاحبه با اسپوتنیک گفت آیا همزمان شدن حمله داعش به یکی از ایست‌های حفاظتی از مسیر حمص-تدمر با حمله آمریکا به فرودگاه الشعیرات یک امر تصادفی است؟!

وی گفت: حدود دو ساعت حملاتی به این ایست بازرسی صورت گرفت و افراد مسلح داعش به مدت یک ساعت این مرکز را تحت کنترل داشتند اما ارتش پس از آمدن تجهیزات توانست مجددا این مرکز را آزاد کند.

این فرمانده میدانی ارتش عنوان داشت که ارتش سوریه در حال حاضر ضد حمله‌ای را علیه افراد مسلح در جنوب شرق تدمر به راه انداخته است و توانسته پیشروی‌هایی را رقم بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب یکی بگه به تو چه مربوط
      تو به کشور خودت برس...
      کله زرده احمقه روانی

    • آبادان سرور اصفهان

      أحسنت واقعا بايد خسته نباشید گفت
      درود ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم

    • بدون نام

      کی باید بفهمیم این روسپیه نه روسیه بارها ثابت کرده درصورت لزوم ازنزدیکترین متحدان استراتژیک خودش دست می‌کشه ورهاشون میکنه دوستی یعنی آمریکا اسرائیل اینه معنی هم پیمانی دیری نمیپایدبرسرماهم معامله می‌کنند

    • حمزه سیدی

      سلام حوب بود

    • محمد کریمی

      از همین خبر میشه فهمید چقدر روسیه دوست مورد اعتمادیه....!!!!!

    • خوزستانی

      اشکال نداره ایران برای سوریه جبران میکند

    • حمید

      مرگ بر امریکا

    • محمد

      ای بابا الهی این ترامپ گوربه گوری بمیره این بشه این حمله به عراق که فقط دردسر ساز واسه ایرانه آخه ما چقدر بدبختیم.

    • حمید رضا

      اعتماد به روس ها رسوایی به جا خواهد گذاشت . رسوایی 3

    • مهدی

      مرگ بر آمریکای جنایتکار

    • راضی

      مرگ بر غاملین حملات شیمیایی

    • بدون نام

      این یک ژست بود برای رئیس جمهور چین.
      یک قدرت نمایی بود.
      هیچ ربطی به بشردوستی نداشت.
      فقط یک ژست بود.

    • بی نام

      همش الکیه -آمریکا الان تو موقعیتی نیست که با دولت سوریه و به طبع آن با روسیه وارد جنگ شود -اینکه ترامپ تمام کشورهای پیشرفته رو دعوت کرده نشان همین ضعف است

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

    • اراک

      مرگ بر آمریکا

    • بهار

      فقط مرگ بر آمریکا، مرگ بر امریکا، مرگ بر ترامپ

    • بدون نام

      امریکا دید داعش داره شکست میخوره به طور مستقیم وارد شد
      هرکاری میخاد میکنه به هرکشوری که میخاد حمله میکنه
      اون عربستان حروم زاده 3 ساله داره یمن رو میزنه صداشون در نمیاد. امریکای کثافط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باحرف شما موافقم ولی فحش دادن درست نیست شخصیت خودما رو میاره پایین

    • بدون نام

      ایولله دمش گرم

    • بدون نام

      افرین به امریکا

    • حسین علیزاده

      لعنت به آمریکا

    • حسین علیزاده

      هیچ غلطی نمیتواند بکند ترامپ

    • میلاد

      باز هم یه جنگ دیگه سوریه خدا به داد مردم سوریه برسه مردم بیگناه تاوان دخالت‌های کشورهای منطقه را میدن

    • اسی

      مرسی ترامپ . خاک بر سر اوباما که اجازه داد این دیکتاتور خودکامه بشار اسد این همه به مردمش ظلم کنه . ترامپ عزیز لطفا ریشه این بشار اسد رو بزن

    • بدون نام

      اگه همون اول بشار اسد دیکتاتوربازی در نمی آورد و از قدرت کناره گیری می کرد این همه مردم کشته و بی خانمان نمی شدند، داعش هم به شکل امروزی متولد نمی شد. شش ساله مردم بدبخت سوریه میگن آقا ما تورو نمی خواهیم اونم میاد انتخابات برگزار می کنه و بازم به تخت سلطنتش تکیه میکنه، فردای قیامت باید جواب اونهمه خون ریخته شده رو بده در حالیکه می تونست از حکومت کناره گیری کنه تا اینهمه کشت و کشتار به نامش ثبت نشه

    • بدون نام

      باز هم جنگ افروزی آمریکا......

    • ناشناس

      اگه این حملات ادامه داشته باشه، پایان بشار اسد نزدیکه

    • بدون نام

      کارش درسته.. حالا پرمدعاهای داخلی ترسیدن و ساکت شدن

    • بدون نام

      کشور که بی سرو صاحب باشه همینه...

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      بسیار خوب!!!جواب خوبی به حملات شیمیایی بود

    • ح م ه

      آب زنید راه را . مژده دهید باغ را ..... ترامپ آمد

    • تهران

      دمت گرم ترامپ حال کردیم

    • بدون نام

      عربستان مثل خر مگسی میمونه که روی نجاست دیگران میشینه و تغذیه میکنه.
      اسراییل هم که همش مشغول حرف مفت زدن بوده یکی به این مردیکه یهودی خر بگه اگر یکی موشک از خاک ایران گذر کند که اسراییل چیزیش نمیمونه دیگه

    • بدون نام

      جوابش را در خاک آمریکا خواهد گرفت

    • بدون نام

      به منافع ایران حمله کردن بعضی ها خوشحالن !!!! شما دیگه چه جور آدمی هستین . آخر عاقبت وطن فروشی بسیار سنگین تر از یک جوک و خوش مزگی خواهد بود

    • محمد

      امریکا ی های داعش صفت انشاالله به دست ابرانیان غیو ر ضد ظلم وستم از دوران قبل تا کنونکه هر موقعه ای ظلم ایرانیان یاری کردن مردم را

    • کاربر

      خاک بر سرتون ببینید ملت چقدر حمایت کردتد از حمله.

    • بدون نام

      آمریکا متجاوزاست برای پاسخ درصورت تکرارباید موشکهای فوق مدرن ورادارگریز برای هدفگیری ناوهای آمریکا درمدیترانه وهمچنین تلاویو وحیفا وبرخی دیگرازسرزمینهای رژیم صهیونیستی آماده شلیک وپاسخ کوبنده داده شودآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

    • بدون نام

      ترامپ گفته که ملتهای متمدن به ما بپیوندند. منظورش البته همون ملتهای متوحش چون امروزه مفهوم کلمات دگرگون شده

    • سوسنگرد

      وقتی یک مشت وحشی به کشور مسلمان سوریه حمله کردن عده ای در اینجا خوشحال شدن
      صرفا جهت اطلاع در زمان جنگ تحمیلی بعثی صدام این سوریه بود که به ایران کمک میکرد و همیشه یار انقلاب بود.
      جای بسی تاسف هست
      خدا لعنت کنه ترکیه داعش پرور و اردغان نجس رو که این همه کشتار را ماست مالی میکنه و میگه حامی ملت ایم!
      متاسفم برای وطن فروش که خوشحالن از این حمله
      حمله به سوریه حمله به ایرانه

    • بدون نام

      اگر روسیه میخواست دخالت بکنه جنگ جهانی راه میافتاد و اصلا معقولانه نبود که بخواهد اتش جنگ با امریکا را روشن کند

    • بدون نام

      ادم نباید وجدان خودش رو در هیچ شرایطی بفروشه حتی اگه ضرر کنه . امریکا دمت گرم

    • بدون نام

      حیف مردم سوریه.

    • ایران

      این چه وضعشه ؟واقعا که شما اسم خودتون رو گذاشتید مسلمان ویا ایرانی ؟یکی به من منطقی جواب بده چرا الان دارید از ترامپ عوضی حمایت می کنید چرا ازامریکایی که این همه بلا سرکشورمون اورد حمایت می کنید از این حمله ناعادلانه که به سوریه شد؟امریکا دمت گرم واین حرف ها ی مسخره چیه می زنید واقعا یعنی خوشحالید ازکشته شدن چندین ادم غیرنظامی؟اگه خوشحالید بگید تا بدونم هم وطنای عزیزم چجور ادمایی هستن

    • موسوی

      مرگ بر ترکیه داعش پرور
      آمریکا دمت گرم چون باعث شدی بفهمیم که وطن فروش داخلی زیاد هست تو ایران.
      مرگ بر آمریکا و وطن فروش

    • عادل

      آمربکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
      به کوری چشم حامیان آمریکا

    • بدون نام

      اقایان موسوی و ایران که پیام دادین . هرکس که در مقابل حمله شیمیایی و کشتن کودک سکوت کنه جرمش از وطن فروشی بیشتره . شما دارین وجدان فروشی میکنید متاسفانه . منم میگم امریکا دمت گرم که از حق دفاع کردی

    • بدون نام

      توجه کردید میگه با روسیه هماهنگ کرده بودیم!


      روسیه بعد از ترکمانچای و گلستان و غارت مخازن نفت و گاز شمال ایران و بردن قسمت عمده دریای خزر

      بازهم نشون خواهد داد که همپیمان مناسبی نیست و بازهم فریبمان خواهد داد

    • سرباز وطن

      امریکا میخواست پایگاه هوایی سوریه رو بزنه تا تروریست ها بدون ترس از حمله هوایی سوریه حمله کنن.مرگ بر امریکا جهانخوار

    • بدون نام

      واقعا اونایی که از حمله حمایت کردن یه فکری برای غیرتشون بکنن !!!گر چه از بی غیرتی ما مداس که اجتماع پر شده از زنای دلقک و بی هدف و بی مسئولیت

    • بدون نام

      جواب سختی بود به اسد، شوخی نیست آمریکاست...باید ثابت میکرد ارباب بزرگه، مخالفان حمله، از رفتار خیانتکارانه روسیه هم چیزی نگفتن.

    • بدون نام

      لعنت برجنگ و جنگ افروز.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج