جاباما
۵۰۸۸۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

احتمال افزایش ۱۵ درصدی صادرات زعفران

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود صادرات این محصول در سال ۹۵ نسبت به ۹۴؛ ۱۰ الی ۱۵ درصد رشد داشته باشد، گفت: بازار زعفران طی ماه‌های اخیر تقریبا به ثبات رسیده است.

خبرگزاری مهر: نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود صادرات این محصول در سال ۹۵ نسبت به ۹۴؛ ۱۰ الی ۱۵ درصد رشد داشته باشد، گفت: بازار زعفران طی ماه‌های اخیر تقریبا به ثبات رسیده است.

غلامرضا میری با بیان اینکه آمار صادرات زعفران فقط تا پایان آذرماه سال گذشته به ما اعلام شده است، اظهارداشت: متاسفانه پس از آن آماری در این زمینه به ما ارائه نشده ضمن اینکه صادرات این محصول تا پایان آذرماه ۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۳۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌کنیم میزان صادرات در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ در مجموع بین ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته باشد، گفت: گمرک باید آمار صادرات را به موقع اعلام کند چرا که ما به این آمار نیازمندیم، باید بدانیم چقدر از محصول صادر شده، چه میزان صرف مصرف داخلی شده تا بتوانیم برنامه ریزی درست انجام دهیم.

نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه قیمت این محصول در حدود دو ماه اخیر تقریبا با ثبات و نوسانات قیمتی جزئی و مقطعی بوده است، افزود: ما طی این مدت وضعیت خوبی در این زمینه داشتیم و عرضه و تقاضا متعادل بوده است.

به گفته میری هم اکنون قیمت هرکیلو زعفران حداقل ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج