۵۰۸۸۴۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

وزیر بهداشت به نمایندگی از روحانی به مشهد رفت

به نمایندگی از سوی رئیس جمهور گروهی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای رسیدگی به روند امداد رسانی به خسارت دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی عازم این استان شدند.

خبرگزاری فارس: به نمایندگی از سوی رئیس جمهور گروهی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای رسیدگی به روند امداد رسانی به خسارت دیدگان زلزله در استان خراسان رضوی عازم این استان شدند.

حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس بنیاد مسکن و معاونان وزارتخانه های راه و شهرسازی و تعاون، کار و امور اجتماعی هم اکنون در خراسان رضوی هستند.

طبق گزارش ها، زلزله ۶ ریشتری روز چهارشنبه در خراسان رضوی به ۶۷ روستا در شهرستان های مشهد، فریمان، تربت جام و سرخس بین ۲۰ تا ۷۰ درصد خسارت وارد کرد و ۴۰ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.

حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور بلافاصله در پی وقوع این زلزله ضمن گفتگو با علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جریان گزارش دقیق حادثه و ابعاد و گستره خسارات آن قرار گرفت.

رییس جمهور در تماس تلفنی استاندار خراسان رضوی و شنیدن گزارش عملکرد دستگاههای مختلف امدادی، دستور داد تا کلیه اقدامات لازم و فوری برای رسیدگی به حادثه دیدگان، مصدومان و خسارات وارده از سوی دستگاههای مسوول انجام پذیرد.

روحانی همچنین دستور داد تا در این راستا و در صورت لزوم از امکانات استانهای همجوار استفاده شود.

به دنبال دستورات و تاکیدات رییس جمهور، استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که با تصمیمات اتخاذ شده در وزارت راه و شهرسازی، با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانکها، تسهیلات لازم برای بازسازی یکهزار و ۵۰۰ واحد روستایی خسارت دیده از زلزله ۶ ریشتری در این استان تامین شد.

وی تصریح کرد: کار بازسازی خانه های آسیب دیده از زلزله بلافاصله آغاز می شود و تا قبل از آغاز زمستان به اتمام می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام الحمدالله خداگشکرسالمی سلامتی هوطن باانيکه شناسنامه هاشهرستونی باش بازبچه مشهدی هستم زبان فرق داشته باش بابچه مشهدی پس اين می گويم به همسايه دوستتان خداگشکرهيچ اتفاقی نفميدحرم امام هشتم ضامن آهودوست دشمن نتوانست کاری بکن امام رضاع خاک فرشهای حرم زره هستم امام رضاع هوشداری بود به مردمان پاک شهيداپرپراستانهای اطرفيان به خودشون توجه کن خدايامهربان بخشيدهمه چيزدرنظردارندقبل اينکه حرفی بزنيدباتشکرمنيژه مليحه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج