۵۰۸۸۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حاشیه های دومین روز ثبت نام ریاست جمهوری:

ثبت نام کاندیدایی که به دنبال شغل آمده بود!

رکیب افرادی که در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کردند، و تعبیراتی که آنها به عنوان دلیل تمایل‌شان برای کاندیداتوری مطرح کردند، نشان می‌دهد، ضعف قانون انتخابات راه رییس جمهور شدن در ایران را در گام اول آسان ساخته است.

خبرگزاری ایسنا: ترکیب افرادی که در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کردند، و تعبیراتی که آنها به عنوان دلیل تمایل‌شان برای کاندیداتوری مطرح کردند، نشان می‌دهد، ضعف قانون انتخابات راه رییس جمهور شدن در ایران را در گام اول آسان ساخته است؛ چراکه به گفته برخی با یک خواب دیدن می‌توان رییس‌جمهور شد.

در دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری فردی به نام اکبر به وزارت کشور مراجعه کرد، وی که ترکیب برخی از اعضای کابینه احتمالی خود را تعیین کرده بود، گفت: قالیباف را وزیر کشور، حداد عادل را معاون اول،‌احمدی نژاد را وزیر مسکن وشهرسازی و فتح‌الله زاده را وزیر ورزش خواهم کرد.

همچنین فرد دیگری که خواهان ثبت نام درانتخابات ریاست جمهوری بود، به خبرنگاران گفت: من قبلا از این‌که به اینجا بیایم، از خدا خواستم برای این‌که به طور قطعی در این میدان باشم به من نشانه‌ای نشان دهد، من هم استخاره کردم و بعد از آن خواب دیدم و به این نتیجه رسیدم که باید بیایم.

وی که مدعی بود بازنشسته و به گفته خود سرلشکر است، در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر حقوق کم به اینجا آمده‌اید ،گفت: من ماهی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرم و بخاطر حقوق اینجا نیامده‌ام.

همچنین فرد دیگری که خود را دواطلب انتخابات ریاست جمهوری می‌دانست،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۱ سال و سه ماه سن دارم دانشجوی رشته زبان انگلیسی هستم و فقط با العالم و پرس‌تی وی صبحت می‌کنم.

وی که در ابتدا به زبان انگلیسی به بیان جملاتی پرداخت پس از اصرار خبرنگاران برای این‌که فارسی صحبت کند، گفت: می‌خواهم در دولتم از نظرات ماکیاول و مارتین لوتر استفاده کنم.

وی همچنین اظهارداشت که آمده ام که ایران را بسازم و جهانی ‌سازی را ایران را دنبال کنم.

او همچنین اظهار کرد: رنگ انتخاباتی من آبی ،‌سبز‌، سفید و قرمز است.

خبرنگاران از این داوطلب پرسیدند پیکسلی که روی لباس شما نقش بسته و عکس بیت‌المقدس به صورت کج شده به چه علت است که وی گفت: می‌خواهم با متوقف کردن زمان این پیکسل را صاف کنم.

در ادامه یک داوطلب که متولد سال ۶۳ بود به خبرنگاران گفت: می‌خواهم فوتبال را به عنوان یک شغل جا بیاندازم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که مدرک تحصیلی شما چیست،اظهارکرد : مدرک مهم نیست ادراک مهم است.

در ادامه خبرنگاران سوالات دیگری از بحث‌های سیاسی از او پرسیدند که وی، پاسخ داد: نمی‌شود که یک سیاستمدار همه چیز را بگوید.

وی هم چنین اظهار کرد: می‌خواهم غنی‌سازی اورانیوم را به صورت چراغ خاموش ادامه دهم.

خبرنگاری از او پرسید،چرا اصلا به اینجا آمدید که وی خطاب به آن خبرنگار گفت: تا به حال دنبال کار گشته‌اید؟ در همه سازمان‌ها فرم استخدام من وجود دارد.

پیش از ظهر امروز همچنین فردی برای دواطلبی در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد که شغلش آشپزی بود، وی به خبرنگاران گفت: برای همه از نونهالان و بزرگسالان برنامه دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jamshid

      اقا جون اسم منم بنویسیذ شاید بخت منم باز بشه.مثل اینکه اونجا معرکه بازاره هرکی که مشکل داره میره که رئیس جمهور بشه.سالی که نکوست زبهارش پیداست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج