جاباما
۵۰۸۸۷۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

وضعیت پرونده کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان گفت: آراء صادره به شکات پرونده کانون ازدواج آسان ابلاغ شد و به میزان سهم و طلب هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان گفت: آراء صادره به شکات پرونده کانون ازدواج آسان ابلاغ شد و به میزان سهم و طلب هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

محمدعلی حمیدیان رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کانون ازدواج آسان اظهار کرد: پرونده 900 شاکی دارد که آراء به آنها ابلاغ شده و منتظر تجدیدنظرخواهی شکات هستیم تا حکم قطعی شود.

حمیدیان افزود: در اواخر سال گذشته 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان توسط بازپرس پرونده به مالباختگان پرداخت شد و در حال حاضر نیز به میزان سهم هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: قسمتی از طلب مالباختگان به آنها داده شده است، البته عده‎ای هنوز طلب خود را دریافت نکرده‎اند اما در مجموع با جدیت پیگیر رسیدگی به این پرونده و جلوگیری از تضیی حقوق مالباختگان هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اينقدر عرصه زندگی رو به مردم تنگ کردید که کسانیکه میخواند ازدواج کنند وشرايط رو سخت میبینند دنباله آسانترین راه هستند وفرد یا افرادی به اسم ازدواج آسان از این تنگنا به راحتی استفاده میکنند و ميلياردي پول به جیب میزنند و دادگاه تشکیل میشه به راستی چه کسی يا چه کسانی باید در این دادگاه محاکمه شوند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج