۵۰۸۸۷۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سامانه هواداری باشگاه صبای قم رونمایی شد

سامانه هواداری اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در مراسمی ویژه با حضور مسوولان، کادر فنی و بازیکنان صبای قم رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: مراسم رونمایی از سامانه اختصاصی هواداری باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با حضور محمدرضا کشوری‌فرد مدیر عامل باشگاه صبا، کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم صبای قم در هتل بین‌المللی قم برگزار شد.

در این مراسم با حضور میرهادی رئیس هیات مدیره و بیگی مدیرعامل شرکت فاسین با ارائه توضیحاتی راجع به سامانه هواداری و نقش موثر آن در ارتباط نزدیک باشگاه و تیم فوتبال صبای قم با هواداران خود و علاقمندان به فوتبال، سامانه اختصاصی هواداری صبای قم رونمایی شد تا هواداران صبا با ارسال عدد ۱۶ به سامانه ۳۰۹۰۱۶ به حمایت از این تیم لیگ برتری بپردازند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: امروزه فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی محسوب می‌شود و یکی از عوامل پیشرفت این رشته و افزایش چشمگیر هواداران آن، ارتباط نزدیک فوتبال با عموم افراد جامعه است.
محمدرضا کشوری‌فرد اضافه کرد: بسیاری از تیم‌های حاضر حاضر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از سامانه هواداری برخوردار هستند اما صبای قم با کد ۱۶ از سامانه اختصاصی ۳۰۹۰۱۶ به منظور ارتباط نزدیک با مردم و هواداران رونمایی می‌کند و این در آینده تاثیرات مثبتی در پیشرفت این باشگاه در عرصه‌های مختلف دارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با همت و تلاش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم، موقعیت تیم را در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تثبیت کنیم و اثرات مفید رونمایی از سامانه اختصاصی هواداری باشگاه صبای قم را در فصل آینده و دوره‌های آتی لیگ برتر شاهد باشیم.

میرهادی رئیس هیات مدیره شرکت فاسین (فاتح سیمای نور) نیز در این مراسم اظهار کرد: این سامانه به کمک تیم صبای قم آمده و امیدواریم تمام افراد اعم از مربیان، بازیکنان، هواداران و مردم خوب قم با اشاعه سرشماره ۳۰۹۰۱۶ به عنوان سامانه اختصاصی هواداری صبای قم به اثرگذاری مثبت این سامانه در آینده موفق صبای قم کمک کنند.
خانم بیگی مدیرعامل شرکت فاسین نیز با بیان اینکه صبای قم دارای ظرفیت و توانمندی بالایی است و از تیم‌های با سابقه لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم صبای قم با کسب بهترین نتیجه از مسابقه این هفته خود با تراکتورسازی تبریز استارت موفقیت در دیدارهای آینده را بزند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه هواداری ۳۰۹۰۱۶ با هدف کمک به تیم صبای قم راه‌اندازی شده و نقش بسیار مهمی در ارتباط نزدیک بین هواداران و علاقمندان به تیم صبای قم با این باشگاه ایجاد می‌کند و این موضوع در کمک و حمایت از تیم صبای قم نیز نقش مهمی ایفا می‌کند‏، هواداران نیز می‌توانند با ارسال عدد ۱۶ به سرشماره ۳۰۹۰۱۶ به پشتیبانی از تیم صبای قم بپردازند.

گفتنی است، بخش پایانی این مراسم به رونمایی از پیراهن صبای قم به رنگ‌های سفید و آبی با درج سامانه ۳۰۹۰۱۶ بر روی آن، بریدن کیک پیراهن جدید صبای قم و توزیع آن بین حاضرین در جلسه و بازیکنان و همچنین امضای مدیرعامل صبای قم، رئیس هیات فوتبال، سرپرست تیم صبا، سرمربی، مربیان و بازیکنان صبای قم روی پیراهن جدید و گرفتن عکس یادگاری با این پیراهن همراه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه هوادار داره؟

    • مدیر

      آقای مدیر .سلام علیکم بسیار مشعوفم که شما را زیارت کردیم.انشاءالله این سامانه بماند برای سال بعد در لیگ ستارگان دسته اول.با مربی گری .مربی دانا به روز مقتدر و بازیکن ساز .آقای مرفاوی با کیفیت و بسیار اکتیو.تا از فروش دو کیلو سوهان سهمی هم برای تیم قائل شویم
      با تشکر از مدیران دلسوز و مربی اگاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج