۵۰۸۸۹۶
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

نامه انتقادی بسیج صدا و سیما به وزیر راه

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: رفتار به دور از ادب و ناشایست امروز شما در برخورد با خبرنگاران بار دیگر روحیه انتقاد ناپذیر رئیس دولت یازدهم را در اذهان زنده کرد.

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای به عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در اعتراض به رفتار ناشایست وزیر در برخورد با یکی از خبرنگاران اعلام کرد: بعد از رفتارهای عجیب جنابعالی جلوی دوربین رسانه‌ها در فرودگاه مهرآباد و پاسخ‌های غیرمسئولانه شما به شهروندان، عذرخواهی از محضر مردم یک برخورد صحیح بود که صورت نگرفت، عجیب اینکه چندهفته پس از آن ماجرا، میکروفون خانم خبرنگاری را به جرم سوال پرسیدن، گرفتید تا بشکنید و به عبارت دیگر عزم‌تان را جزم کردید که زبان جامعه را از حلقومش بیرون بکشید تا رسانه‌ها «صم بکم عمی»، صرفا به تایید سخنان شما و دولت متبوع‌تان بپردازند و رسانه‌های همسویتان بنویسند که «مسکن مهر و خانه مردم به پیروی از سخنرانی وزیر مزخرف است.»

دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا وسیما عنوان کردند: رفتار به دور از ادب و ناشایست امروز شما در برخورد با خبرنگاران بار دیگر روحیه انتقاد ناپذیر رئیس دولت یازدهم را در اذهان زنده کرد، بنا به دلایلی، کابینه این دولت در برابر هر نقدی گارد می‌گیرد و حتی سوالات معمولی را برنمی‌تابد و با «بزدل سیاسی و بیسواد و بی شناسنامه» به استقبال از شهروندانی می‌رود که برایشان «حقوق شهروندی» در نظر گرفته است.

در ادامه این نامه آمده است: اینک از شما می‌خواهیم مثل دفعات پیش و شبیه رئیس دولت و بقیه وزرا و البته رفتارهای قبلی خود عمل نکنید و رأی اعتماد نمایندگان مجلس به خود را هیچ نپندارید و شجاعت داشته باشید و از رفتار زشت و ناپسند خود عذرخواهی کنید، البته امیدواریم با فشارهای حضرتعالی شبیه آن فرمانداری که «بیشعور» خوانده شد، جای این خبرنگار مظلوم با ظالم عوض نشود.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما اعلام کرد: با جبران این عمل خود، شاید بخشی از بار سنگینی که بر دوش دارید، کاسته شود و در ساحت ملت آبرویی برای دولت یازدهم کسب کنید، امیدواریم این توصیه را بپذیرید و با لبخند نگویید که میکروفون آن خانم خبرنگار بیمه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صدا وسیما که خوب داره دولت رو میکوبه

    • بدون نام

      خبرنگار که از خودتون بو سناریو هم که نوشته بودید خوب اجرا کردید بالاخره هنرمند هستید دیگه ، حالا هم که فیلمتون ساخته شده خوب دارید براش تبلیغ می کنید ، بیچاره وزیر راه و دولت که اینهمه خدمات و زحمات شبانه روزی که داشتند رو با این سناریو زیر سوال بردید .

    • بدون نام

      ا فربن بر شما با این ببانات

    • بی نام

      آقای وزیر هر چقدرخسته باشی وهرچقدراعصابت خورد باشد ما زنان ایرانی توقع داشتیم لااقل حرمت زن بودن والبته چادر آن خانم خبرنگار را حفظ میکردی..شماها از کجا آمده اید..مگر ایرانی نیستید مگر انقلابی نیستید..همه چیز کشک بود..همه چیز فقط تبلیغات است..پس جواب خون جوانان ایرانی که هنوز پیکرهای پاکشان سالها پس از پایان جنگ ازراه میرسد با کیست؟؟؟؟

    • علی

      هزار فامیل خودشون را صاحب ای مملکت میدانند..خوب معلومه پشت اقا وزیر به ناطق نوری ها وصل است و از دست کسی کاری برنمیاد

    • بدون نام

      واقعا وزیر این مملکت نباید یکم سعه ی صدر داشته باشد؟

    • حاکم

      حیف نبود این مردک بیاد جای مهندس نیکزاد؟

    • بدون نام

      صدا و سیما در مورد عملکرد خودشان که با بودجه بیت النال فقط جناحی برخورد نی کنند و تریبون خاص یک گروه هستند و کیفیت نازل تولیدات خود بیانیه نمی دهد ؟

    • بدون نام

      به خدا اگه ای وزیرها اشنا نداشتن الان کارتن خواب بودن

    • بدون نام

      وزیر بی خود

    • محمد

      این سناریویی از پیش طراحی شده جهت تخریب وزیر محترم و پرتلاش دولت روحانی بود که توسط این خبرنگار خانم که عروسک و بازیچه دست باندهای مافیایی سیاسی بود اجرا شد.
      بسیج دانشجویی! صدا و سیما! شما که الان در این مورد جاروجنجال بپا کردی اید.
      اگر واقعا شما دغدغه احترام به خبرنگاران را دارید , چرا اون موقعی که جناب نماینده اصولگرا و هم طیفتان خبرنگار.روزنامه ایران را در راهرو مجلس به باد کتک و فحاشی گرفت.ساکت بودید که هیچ حتی از او حمایت هم کردین؟
      پس ما الان قسم حضرت عباس تان را باور کنیم یا دم خروس را؟!!!!

    • بدون نام

      این وزیر خیلی بی ادبه

    • بدون نام

      امان از خبرنگار زیرک سوژه جدید تخریب دولت

    • بدون نام

      هر چقدر دولت رو تخریب کنید مردم بیشتر به روحانی رای خواهند داد

      پاسخ ها

      • حامد

        دقیقا

    • بدون نام

      واقعا که،اينجوريشو ندیده بودیم خدایی.

    • بهلول

      صدا و سيما خودش متهم رديف اوله !

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      هدف صدا وسیما تخریب شدید دولت تا انتخابات

    • رئال مادرید

      صرفا جهت اطلاع رو که با زور قطعی بودجه بستید دیگه چی میگید بنده 92 در ستاد این رئیس جمهور بودم و متاسفانه به او رای دادم و در دو دنیا هم باید شهادت بدم که چرا چرا این حق الناس را مرتکب شدم و لذا الآن بنده که به قول شما احمدی نژادی نیستم و فوق لیسانس م برق شهید بهشتیم و شبها روی نفت می خوابم بیشتر ایام سال هم به تزویر این دولت کریمه از لوله هایمان شیر کاکائو میاد بنده هم تخریب می کنم لابد شما به نان و نوایی حسابی رسیدید در این دولت کریمه در ضمن صرفا جهت اطلاع تندترین انتقادها رو به دولت قبل می کرد به علت تذکر از این دولت دیگه حرفی هم نمی زد چرا delete کردنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج