۵۰۸۹۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گلایه تندگویان از گزارش کمیته ملی پلاسکو

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از گزارش مقصریابانه کمیته ملی بررسی حادثه پلاسکو گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از گزارش مقصریابانه کمیته ملی بررسی حادثه پلاسکو گلایه کرد.

محمد مهدی تندگویان نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در پی انتشار گزارش کمیته ملی پلاسکو در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« میگویند که گفته اند زودتر خودتان را به طبقه دهم برسانید...اینجا یک مغازه آتش گرفته است.... از آن روزها، آن ساعات، گویی سال‌هاست که میگذرد. از آنروز که شهروندان تهرانی و هموطنان ایرانی چشمان ترشان را به صفحه رسانه ها دوختند و از دست رفتن بخشی از تاریخ و عزیزان هموطنشان را نظاره گر شدند. از آنروزی که آتش نشانانمان، ثابت کردند شهدای والای ایثارگر این مرزوبوم هستند. هر پیغام از هر فرد در راس کار،خبری خوش بود. دیری نگذشت که خبر ار تشکیل هیات ویژه بررسی حادثه ساختمان پلاسکو، خوش روزی را برای درد دیدگان رقم زد....

کسبه مالباخته و خانوادگان صبور که عزیزانشان را از دست دادند، چه بیصبرانه انتظار کشیدند! انتظار ارائه گزارش هیات بیطرف، مستقل و متخصص علمی را. حال با گذشت قریب به سه ماه از حادثه، چکیده از بررسی‌های این هیات، زخم های ما را تازه کرد... بررسی‌هایی که وزارت راه و شهرسازی، شهرداری، شورای ساختمان پلاسکو و مدیریت بحران را مقصر برشمرده است. گزارشی که حکایت از اغاز آتش به واسطه نشت گاز و .....دارد.

حتی بازگفتنش را برنمیتابیم!چراکه روی نگاه کردن به صورت خانواده های شهدای آتش نشان و شهروندان پر از انتظارمان را نداریم. برنمی‌تابیم چراکه هموطنان مال باخته ما و عزیزان جان باخته مان را چه سود است از این مقصر یابی ها...آیا کم از عدم اجرای فلان ماده، فلان قانون و فلان ناتوانی‌ها سخن گفته شد؟ کم پرسیدیم مقصر که بود و چه شد که ایمن سازی ساختمان و مدیریت بحران به حاشیه رفت؟! حال اما انتظار چه داشتیم؟ انتظار مرهمی که درد شهروندانمان را تسکین دهد؟ اکنون که آغازین روزهای سال نو را سپری نمودیم، نمی‌دانیم و نخواهیم دانست بر پدری که دغدغه هزینه تحصیل فرزندش را در سر دارد و کودکی که دغدغه خانه نیامدن پدر آتش نشانش را پس از حادثه پلاسکو داشت،چه گذشت!!

از خود بپرسیم،چه حاصل از گزارش مقصر یابانه هیات محترم بررسی حادثه....انچه نیاز ماست، نگاه به وضعیت پلاسکوهایی است که نفس های آخرشان را میکشند. ایکاش مقصرهای پلاسکو، قراردادهای نجومی، املاک نجومی و... علاوه بر اعلام مقصر بودن، قدمی به سمت اصلاح بودند. چرا که به نظر می‌رسد اعلام تقصیر، خبر بی اهمیت این‌ روزها شده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج