۵۰۸۹۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله موشکی آمریکا

فرماندهی ارتش سوریه با اعلام کشته شدن شش نفر در نتیجه حمله موشکی آمریکا، هدف از این حمله را کاهش توانایی های ارتش در مبارزه با تروریسم برشمرد.

شفقنا: فرماندهی ارتش سوریه با اعلام کشته شدن شش نفر در نتیجه حمله موشکی آمریکا، هدف از این حمله را کاهش توانایی های ارتش در مبارزه با تروریسم برشمرد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور پیش از ظهر امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا ساعت ۳:۴۲ بامداد امروز به وقت محلی (۵:۱۲ بامداد به وقت تهران)، دست به یک تجاوز آشکار زده و یکی از پایگاه های هوایی ارتش سوریه در منطقه مرکزی را با چندین موشک هدف قرار داده که کشته شدن شش نفر، زخمی شدن چندین نفر دیگر و زیان های مادی بزرگی به دنبال داشته است.

بر اساس این گزارش، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه خود در این باره آورده است: این تجاوز محکوم آمریکا، تاییدی بر ادامه راهبرد اشتباه این کشور می باشد، عملیات مبارزه با تروریسم ارتش سوریه را تضعیف می کند و آمریکا را به عنوان شریک داعش، النصره و دیگر گروهک های تروریستی قرار می دهد که از همان روز نخست جنگ ظالمانه علیه سوریه تاکنون، به صورت مداوم به مراکز ارتش و پایگاه های نظامی کشور حمله می کنند.

در این بیانیه با اشاره به فاجعه شیمیایی شهر «خان شیخون» در حومه استان مرزی ادلب در شمال غرب سوریه که گفته می شود صدها کشته و زخمی بر جای گذاشته، آمده است: تلاش آمریکا برای توجیه تجاوز خود به بهانه استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در خان شیخون بدون اطلاع از واقعیت آن چه روی داد و مشخص شدن مسئول آن، می تواند حامل پیام های اشتباهی برای گروه های تروریستی باشد به گونه ای که در آینده هر گاه دچار خسارت های سنگینی در میدان نبرد شوند، به استفاده از سلاح شیمیایی روی بیاورند.

فرماندهی کل ارتش سوریه ضمن تاکید بر این که تجاوز نظامی آمریکا به این کشور با تمامی قوانین و مقررات بین المللی مغایر بوده و تلاشی برای کاهش توانایی های ارتش در مبارزه با تروریسم به شمار می آید، خاطر نشان ساخت که با عزم بیشتر در ادامه وظیفه ملی خود در دفاع از ملت سوریه، نابودی تروریسم و بازگرداندن امنیت به سراسر خاک این کشور، پاسخ تجاوزگری آمریکا را خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد باشین سربازای امریکایی که تو خاک سوریه هستن رو برای انتقام بکشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج