جاباما
۵۰۸۹۱۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی: بارانی و طارمی در آن صحنه اشتباه کردند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دپارتمان داوری که خواستار رسیدگی به اظهارات من شده به اشتباهات اخیر داورانش هم رسیدگی کند.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دپارتمان داوری که خواستار رسیدگی به اظهارات من شده به اشتباهات اخیر داورانش هم رسیدگی کند.

مجید جلالی درباره اینکه با گذشت ۴۸ ساعت از بازی پرسپولیس و پیکان آیا کماکان روی صحبت‌هایی که بعد از بازی انجام داد هست، گفت: بله من روی همه حرف‌هایم هستم. ما بازی خوب و پایاپایی انجام دادیم اما در برخی صحنه‌های خاص اشتباهات بدی کردیم که منجر به نتیجه‌ای شد که عقب افتادیم اما در کل باید بگویم که بازی با کیفیتی انجام شد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفتید بیانیه‌های این باشگاه بعد از بازی با نفت آبادان جو را به سود پرسپولیس کرد اما پرسپولیسی‌ها بعد از بازی در آبادان درباره ورود تماشاگران بیانیه دادند و پای مسائل داوری در میان نبود، اظهار داشت: به هر حال وقتی شما مغلوب می‌شوید دست به فضاسازی می‌زنید که این مسائل جدیدا خیلی مد شده است. من می‌گویم مسائل خوب نیست و چه ما باشیم و چه تیم‌های دیگر کار خوبی نیست که بیانیه صادر کنیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه اعتراض او به داوری و تاثیر آن در نتیجه بازی چیست، ادامه داد: شما دقیقه ۸۶ بازی را ببینید که چطور داور یک پنالتی مسلم به سود ما نگرفت. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه عوض می‌شد. بحث من کلی است و شما محدودش نکنید. من از این بازی‌ها چه زمانی که در وحدت بازی می‌کردم تا الان زیاد دیدم و اگر حرف هم بزنید محکوم می‌شوید. باید ببازی و بروی تا این حرف‌ها درباره‌ات مطرح نشود. برخی‌ها به من انتقاد کردند که چرا وقتی می‌بازی این حرف‌ها را می‌زنی و پاسخ من این است که همه اینطور هستند. تا وقتی مورد تهاجم نباشید صدایتان درنمی‌آید. همین حالا اگر برای یک بازی تیم ملی چنین مشکلی پیش بیاید همه کسانی که ما را نفی می‌کنند صدایشان درمی‌آید و منتقد می‌شود.

جلالی در خصوص اینکه سال گذشته در بازی پرسپولیس سایپا توپ به سر رامین رضائیان برخورد کرد و داور پنالتی گرفت و آن زمان صحبتی درباره اشتباه داوری نشد اما الان این حرات مطرح می‌شود، گفت:‌در طول همه این سال‌ها به ندرت پیش آمده داور به سود تیم من سوت زده باشد اما وقتی بعد از بازی خودم را جای مربی معترض می‌گذاشتم واقعا احساس بد و تلخی برایم به وجود می‌آمد.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود باخت پرسپولیس آیا هنوز به گرفتن سهمیه آسیایی امیدوارید، ادامه داد: شرایط جدول به گونه‌ای است که نشان می‌دهد ما هنوز می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.

سرمربی پیکان درباره بازی آینده این تیم مقابل ذوب‌آهن افزود: در خصوص این بازی صحبت نمی‌کنم. درباره بازی با ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی حرف می‌زنم.

جلالی درباره درگیری آخر بازی صادق بارانی با مهدی طارمی که منجر به اخراج بازیکن تیم پیکان شد، اظهار داشت: به نظر من کار هر دو بازیکن خوب نبود و هم طارمی و هم بارانی در این اتفاق مقصر بودند. البته ما اتوماتیک‌وار بارانی را در بازی بعد در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره اینکه گفته می‌شود دپارتمان داوری از کمیته انضباطی خواسته تا به اظهارات مجید جلالی بعد از بازی با پرسپولیس رسیدگی شود، تصریح کرد: ای کاش دپارتمان داوری به اشتباهات اخیر داورانش رسیدگی کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      محاله اگه ببازه تقصیر رو گردن بگیره.وقتی میبازه هجوم به زمین و زمان میبره.وقتی میبره شروع میکنه به حرفهای قلمبه و سلمبه.پای آنالیز و سیستم و تکنیک و تاکتیک رک میاره وسط

    • بدون نام

      چرت نگو اقا به اصطلاح معلم
      کلا دیدگاهم نسبت بهم عوض شد فکر میکردم تو یکی چیزی از فوتبال میفهمی ولی الان فهمیدم که تو هم پوچ پوچی

    • ايرانى

      ميگه تيم كه ببازه شروع به جو سازى ميكنه ، كارى كه دقيقا الان خود اق معلم !!!!!داره انجام ميده ، راستى اين جناب معلم از شاگردانش همين يارو بارانى قلچماق نيست؟ حيف برانى ،اين بابا در حد زير پيرهنى هم نيست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج