۵۰۸۹۶۶
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

حاجی بابايی حذف شد؛

كانديداهای نهايی «جمنا»، ۴ نفر شدند

دیروز در شهر آفتاب برای اصولگرایان گذشته ؛ همچنان سربسته مانده ؛ گویا خبرها تنها همین چیزهایی نیست که رسانه های اصولگرایان روایت کرده اند . اتفاقات مهمتری افتاده که آرایش جناح را بر هم زده است .حالا کسانی پیش رو تر شده اند و کسانی هم دلخور تر از قبل .

انتخاب: دیروز در شهر آفتاب برای اصولگرایان گذشته ؛ همچنان سربسته مانده ؛ گویا خبرها تنها همین چیزهایی نیست که رسانه های اصولگرایان روایت کرده اند . اتفاقات مهمتری افتاده که آرایش جناح را بر هم زده است .حالا کسانی پیش رو تر شده اند و کسانی هم دلخور تر از قبل .

دیروز برخلاف انتظار عزت الله ضرغامی حذف شد و ناگهان علیرضا زاکانی به رتبه ای بالا دست یافت .

اما از حوالی غروب یک اتفاق مهمتر هم رخ داد . به یکباره نشانه هایی از اعتراض پرویز فتاح به اعلام نامش نمایان شد . بعد از آن هم او بیانیه ای داد و به روایت روابط عمومی کمیته امداد چنین نوشت : « با توجه به اظهار محبت و حسن نظر اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی به جناب آقای فتاح، به استحضار مردم شریف کشورمان می‌رساند همان‌گونه که بارها اعلام شده است ایشان خدمتگزاری به ولی نعمتان و اقشار مستضعف جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های نظام اسلامی می‌داند. ایشان هیچگونه قصد و برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات نداشته و نخواهند داشت و عدم حضور در جلسه امروز مجمع جبهه نیروهای انقلاب اسلامی نیز به همین دلیل بوده است.»

بعد از انتشار این بیانیه رسانه های اصولگرا خبر دادند که حاجی بابایی جایگزین او شده و از این بعد او را باید نفر پنجم بدانیم .

خبرنگار انتخاب اما در این مورد به اخباری دست یافته که چگونگی حذف حاجی بابایی را روایت می کند . بر اساس گزارش خبرنگار انتخاب در دقایقی که محافل سیاسی چگونگی تغییر آرایش سیاسی را با ورود حاجی بابایی تحلیل می کردند رایزنی های فشرده ای در اتاق های تصمیم گیری جناح در جریان بود . آنها فرصت خوبی پیدا کرده بودند . یک نفر از میان برگزیدگان به میل و اصرار خودش رفته و حالا آنها باید از این پس تلاش های یشان را برای کناره گیری روی افراد کمتری متمرکز می کردند. تماسی حیاتی از سوی یکی از مقامات ارشد جمنا با حاجی بابایی برقرار می شود . پیام هیات رییسه به او منتقل می شود و او نیز تسلیم خواست تصمیم سازان می شود . خرسندی حمید رضا حاجی بابایی برای ورود غیر منتظره به جمع منتخبین دقایق زیادی طول نکشید . متن پیامی را آماده می کند و در اختیار رسانه ها قرار می دهد . خداحافظی حاجی بابایی یکی از تحولات مهم آخرین ساعات از شب گذشته بوده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی نیست به این زاکانی بگه مردک بشین زمین مردم رابزحمت نیانداز مردم که تورو خوب میشناسند

    • بدون نام

      کاملا مشخصه بهم ریختن

    • بدون نام

      آخه کی می خواهدبه شمارأی بده که اینجوری توسرهمدیگه میزنید...طمع قدرت وریاست چشمشان راکورکرده،بایک سری شعارهای دهن پرکنِ مردم فریب ..

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • فرشید

      زاکانی که تو انتخابات مجلس رای نیاورد،میتونه تو انتخابات ریاست جمهوری رای بیاره!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟

      اینا فازشون چیه؟؟؟؟

    • بدون نام

      هر کدوم از اینا باشن بهتر از روحانی هست،مردم رو به خاک سیاه نشونده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج