۵۰۹۰۰۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

حمایت بازیگر سرشناس بریتانیایی از «برگزیت»

بازیگری برنده دو جایزه اسکار یکی از هواداران خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است اما این تصمیم را از روی نژادپرستی نگرفته است، او ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد نه نوکر ثروتمند.

خبرانلاین: بازیگری برنده دو جایزه اسکار یکی از هواداران خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است اما این تصمیم را از روی نژادپرستی نگرفته است، او ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد نه نوکر ثروتمند.

مایکل کین بازیگر سرشناس بریتانیایی در انتخابات ۲۳ ژوئن سال گذشته میلادی به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رای داده بود.

کین در این باره گفت: «من به برگزیت رای دادم. این تصمیم ربطی به نژادپرستی، مهاجرت یا هر چیزی از این دست ندارد، این کار برای آزادی بود.»

بازیگر سرشناس سینمای بریتانیا دو بار برای بازی در فیلم‌های «هانا و خواهرانش» به کارگردانی وودی آلن و «قوانین خانه سایدر» به کارگردانی لاسه هالستروم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

او هنگام درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به شبکه خبری اسکای نیوز گفته بود: «ترجیح می‌دهم اربابی فقیر باشم تا نوکری ثروتمند.»

پس از رای آوردن برگزیت در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۶ انگلستان با یکی از آشفتگی‌های اقتصادی پس از پایان جنگ‌جهانی روبه‌رو شده است. بریتانیا و اتحادیه اروپا تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۹ فرصت دارند تا بر سر نحوه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و روابط فیمابین پس از آن به توافق برسند.

نتیجه آن توافق آینده پنجمین اقتصاد بزرگ جهان را شکل می‌دهد و پس از آن مشخص خواهد که آیا لندن همچنان یکی از دو مرکز برتر تجارت جهانی باقی خواهد ماند یا خیر.

کین اما به آینده امیدوار است. او گفت: «در سیاست همواره قدم به مناطق ناشناخته می‌گذارید، گم می‌شوید، راه خود را پیدا می‌کنید و آن‌گاه همه چیز روبه‌راه خواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج