۵۰۹۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رئیس پلیس فتا تهران خبر داد

تهمت تلگرامی به هاشمی برای افزایش درآمد

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که برای بالا بردن اعضای کانال شبکه اجتماعی خود اقدام به توهین به وزیر بهداشت کرده بود،خبر داد و گفت:صاحبان کانالهای شبکه‌های اجتماعی بدانند که نوشتن اخبار و مطالب خلاف واقعیت بر علیه شخصیت‌ها و پزشکان جرم است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که برای بالا بردن اعضای کانال شبکه اجتماعی خود اقدام به توهین به وزیر بهداشت کرده بود،خبر داد و گفت:صاحبان کانالهای شبکه‌های اجتماعی بدانند که نوشتن اخبار و مطالب خلاف واقعیت بر علیه شخصیت‌ها و پزشکان جرم است.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان اظهار داشت: چندی پیش پرونده ای با موضوع انتساب اعمالی بر خلاف حقیقت به شکوائیه وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به پلیس فتا واصل شده و نماینده شاکی اعلام کرد که فرد یا افرادی ناشناس با راه اندازی کانال تلگرامی اقدام به درج مطالب و اخبار خلاف واقع و نسبت دادن آن به شخص وزیر بهداشت کرده و این موضوع باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات فنی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری دست اندرکاران این کانال انجام شد، گفت: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و رایانه ای از جمله ردیابی اینترنتی گرداننده اصلی کانال تلگرامی را شناسایی کردند.

کاکوان با اشاره به اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری متهم ادامه داد: ماموران با حضور در محل حضور این فرد، وی را دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای‌اش را جمع‌آوری کردند که در بررسی فنی ادله دیجیتال مرتبط با موضوع اتهامی کشف شد.

به گزارش وزارت بهداشت، رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از متهم اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به جرم خود معترف و انگیزه خود را بالا بردن تعداد اعضای کانال تلگرامی و کسب درآمد اعلام کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: پرونده این فرد به همراه متهم به دادسرا ارسال و از سوی مرجع قضایی برای نامبرده قرار تامین مناسب صادر شد.

کاکوان با هشدار به شهروندان گفت: صاحبان کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی باید بدانند که نوشتن اخبار و یا مطالب خلاف واقعیت بر علیه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بالاخص قشر زحمتکش جامعه پزشکی جرم محسوب شده و به شدت با آن برخورد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      به این متهم بگید خدازده عوضی بنده خدا آقای هاشمی وزیر بهداشتمون کم خوبی درحق مردم کرده که اینجوری پشت سرش صفحه درست میکنی/خدا به آقای هاشمی و خانوادش طول عمر با عزت عطا کنه انشااله/کاش مسءولان جامعه و کشورو دولت یکم وظیفه شناسی و مسءولیت پذیری رو از آقای هاشمی وزیر بهداشت و درمان عزیز کشورمون یادمیگرفتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج