۵۰۹۰۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انریکه: اگر خواب نباشم، دربی مادرید را می‌بینم!

بارسلونا فردا ساعاتی پس از دربی مادرید، در زمین مالاگا دیدار حساسی پیش رو دارد و ممکن است در صورت کسب سه امتیاز و توقف رئال برابر اتلتیکو، به صدر لالیگا صعود کند.

ورزش سه: بارسلونا فردا ساعاتی پس از دربی مادرید، در زمین مالاگا دیدار حساسی پیش رو دارد و ممکن است در صورت کسب سه امتیاز و توقف رئال برابر اتلتیکو، به صدر لالیگا صعود کند.

مالاگا با مربی جدید خود میچل که از بازیکنان سابق رئال است، انگیزه های بالایی برای متوقف کردن بارسا دارد.
انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت: « آنها مربی خود را تغییر داده اند و این تاثیرگذار خواهد بود. با وجود اینکه میچل زمان زیادی برای کار کردن با تیم نداشته؛ ولی مالاگا هفته گذشته در زمین خیخون پیروزی روحیه بخش و مهمی کسب کرد. مقابل مالاگا معمولا به مشکل برخورد می کنیم اما بازی فردا امتحان خوبی برای ماست و مشخص می شود که در کورس قهرمانی باقی خواهیم ماند یا خیر.»
ال کلاسیکو، تعیین کننده سرنوشت قهرمانی: « خیر. مالاگا در درجه اول اهمیت قرار دارد. پیروزی در ال کلاسیکو اگر بازی فردا را ببازیم، چه اهمیتی خواهد داشت؟ واضح است که اگر نتوانیم مالاگا را شکست دهیم و رئال در دربی پیروز شود، کار ما برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد.»
یوونتوس: « هنوز به آن بازی فکر نکرده ام. فعلا فقط بازی با مالاگا اهمیت دارد.»
تعویض کفش های متوالی نیمار در جریان بازی: « مشکل از کفش های اوست. البته این باعث می شود یک دقیقه 10 نفره به کار ادامه دهیم که در این مورد به نیمار تذکر داده شده است.»
4-3-3 یا 3-4-3؟: «فرقی نمی کند. این بازیکنان هستند که یک سیستم را تاثیرگذار می کنند و خوش شانس هستم که برای استفاده از هر سیستمی، بهترین بازیکنان را در اختیار دارم.»
پیروزی در 8 بازی انتهایی لالیگا: « سخت است ولی توانایی این کار را داریم؛ اما باید توجه داشت که تیم های دیگر هم کار می کنند. معتقدم در حال حاضر به جای فکر کردن به این مساله، باید به بازی فردا فکر کرد.»
وضعیت بدنی بازیکنان بارسا: « امکان ندارد که در تمام فصل، وضعیت بدنی بازیکنان 100 درصد باشد. همه دوست داریم اینگونه باشد ولی غیرممکن است. بهترین روش برای حفظ آمادگی بدنی تیم، استفاده از سیستم چرخشی است. الان در بهترین شرایط هستیم و آماده برای فتح همه جام ها.»
تماشای دربی مادرید: « چه ساعتی است؟ اگر عصر فردا خواب نباشم، حتما این بازی را تماشا خواهم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج