۵۰۹۰۴۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

فیصل المقداد: اردوغان، قاتل و تروریست است

معاون وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که آمریکا در صدد تضعیف ارتش سوریه بوده و اردوغان جنایتکار و قاتل و تروریست است زیرا مرزهای ترکیه را به روی تروریست ها باز کرد تا وارد سوریه شوند.

خبرگزاری مهر: به نقل از المیادین، «فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه به تجاوز آمریکا به پایگاه الشعیرات سوریه واکنش نشان داد.

فیصل المقداد در سخنانی تاکید کرد: گزینه اول ما پیروزی و گزینه دوم نیز مبارزه با تروریسم است. تجاوز آمریکا به پیروزی های ما مربوط است. تجاوز آمریکا پس از ناکام ماندن حمله اخیر اسرائیل به سوریه صورت گرفت و نمی توان این دو را بی ربط دانست. آمریکا از قبل و همچنان برای تحقق اهداف اسرائیل و تضعیف سوریه از تروریست ها در سوریه حمایت می کند. هدف تجاوزات آمریکا تضعیف توان و قدرت ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم است.

وی در ادامه تصریح کرد: حمله آمریکا با تمام مولفه های بین المللی، تجاوز محسوب می شود و امنیت و صلح را در منطقه و جهان تهدید می کند. تجاوز آمریکا برای ملت های منطقه و جهان پیامدهای خطرناکی دارد. این نخستین تجاوز آمریکا به سوریه نبود بلکه واشنگتن با متحدان خود در صدد حمایت از تروریست ها است. کشورهای عربی را که تجاوز به سوریه را تایید کردند، از این اقدام برحذر می داریم. زیرا هزینه سنگینی برای این کار می پردازند.

معاون وزیر خارجه سوریه بیان داشت: اردوغان(رئیس جمهور ترکیه) جنایتکار و قاتل و تروریست است؛ زیرا مرزهای ترکیه را به روی تروریست ها باز کرد تا وارد سوریه شوند. اسرائیل همیشه بخشی از تجاوز به سوریه بوده است و هر آنچه که امت ما را مورد تعرض قرار می دهد، نقشه اسرائیل است. دولت سوریه برگزاری نشست فوری شورای امنیت برای محکوم کردن تجاوز آمریکا را خواستار شد. امیدواریم که سازمان های بین المللی نقش خود را در حفظ امنیت و صلح جهانی بازیابند.

وی در ادامه گفت: ترامپ (رئیس جمهور آمریکا) مانند روسای جمهور پیشین آمریکا، بر دوگانگی رفتارها اتکا دارد و برای حفاظت از منافع اسرائیل تلاش می کند. آمریکا بیشترین خدمات را به داعش و جبهه النصره ارائه می دهد. زیرا ارتش سوریه و متحدانش بر تروریسم پیروز شده اند. تا زمانی که از طریق أمان و انتاکیه برای گردآوری تروریست ها تلاش می شود، وضعیت سوریه به همین منوال ادامه خواهد یافت.

فیصل المقداد در پایان گفت: غربی ها می دانند که ما تسلیحات شیمیایی نداریم و در این زمینه دروغ پراکنی کردند تا این تجاوز جنایتکارانه را انجام دهند.

بامداد امروز ارتش ایالات متحده آمریکا با ۵۹ موشک «تام هاوک» پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را مورد حمله قرار داد.

این حمله از روی همان دو ناو جنگی «یواس‌اس راس» و «یواس‌اس پورتر» انجام شده که ساعتی پیش، خبر آماده‌باش آنها در شرق مدیترانه منتشر شده بود.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را «تجاوز» توصیف کرد.

«طلال البرازی» استاندار حمص اعلام کرد که حمله نظامی آمریکا به پایگاه نظامی «الشعیرات» سوریه تاکنون ۵ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیه با عملکرد خودش را در باطلاقی فرو می برد که نجاتی نخواهد یافت.انشالله بزودی

    • بدون نام

      بنظر من اردوغان روانی هست باید بستری بشه این آقا با خودشم مشکل داره

    • بدون نام

      اردوغان حامی تروریست است فیصل خودش داعش است وهابی های جنایتکار

    • بدون نام

      درود بر فیصل المقداد اردغان جنایتکار است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج