جاباما
۵۰۹۰۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هافبک بارسلونا ۴ ماه خانه نشین شد

رافینیا که به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو به نظر می رسید تنها ۲ هفته دور از میادین خواهد بود، پس از عمل جراحی ادامه فصل را از دست داد.

وبسایت نود: رافینیا که به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو به نظر می رسید تنها ۲ هفته دور از میادین خواهد بود، پس از عمل جراحی ادامه فصل را از دست داد.

بارسلونا در دیداری که با نتیجه ۴-۱ مقابل گرانادا به پیروزی رسید در دقیقه ۱۷ هافبک برزیلی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. مصدومیت او ابتدا به نظر می رسید جدی نباشد، با این وجود اخبار ضد و نقیضی پس از مصدومیت او منتشر شد، ابتدا به نظر می رسید او ۳ تا ۴ هفته دور از میادین خواهد بود، پس از آن اعلام شد وی تنها ۲ هفته دور از میادین خواهد بود اما جراحی که روز جمعه روی زانوی مصدوم این بازیکن انجام شد باعث شد تا این هافبک ۲۴ ساله ۴ ماه خانه نشین شود و بدین ترتیب ادامه فصل را از دست بدهد. باشگاه بارسلونا در بیانیه که منتشر کرده است در این خصوص گفت:

رافینیا روز جمعه تحت عمل جراحی روی زانوی پای راست قرار گرفت. ریکاوری مینیسک مصدوم او ۴ ماه به طول خواهد انجامید.

بدین ترتیب لوییز انریکه در ادامه فصل نمی تواند از این بازیکن استفاده کند و در حالی به مصاف مالاگا خواهد رفت که ایوان راکیتیچ و آردا توران را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. رافینیا در فصل جاری ۲۸ بار برای بارسلونا به میدان رفته بود و در این مسابقات ۷ بار به گل رسیده بود. او همچنین اوایل فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی ۶ ماه از فصل گذشته را از دست داده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج