جاباما
۵۰۹۰۶۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سردار وحیدی: حمله آمریکا به ضررش تمام می شود

رئیس دانشگاه دفاع ملی با تأکید بر اینکه ایران در حمایت از مقاومت و مبارزه با تروریسم مصمم است،‌ گفت: حمله موشکی ‌آمریکا به پایگاه نظامی سوریه قطعاً به ضرر آمریکا تمام می‌شود.

خبرگزاری فارس: سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی عصر امروز در حاشیه مراسم ختم والده سردار مصطفی محمدنجار و در پاسخ به سؤالی پیرامون حمله آمریکا به یکی از پایگاه‌های نظامی سوریه، اظهار داشت: امروز آمریکا دچار یک تناقض گفتاری و رفتاری شدید شده و این نشان‌دهنده سردرگمی سیاستمداران آمریکایی است.

وی افزود: علیرغم اینکه با فاصله کمی اعلام کردند مسأله اصلی ما داعش است، اما در عمل کاملاً به نفع داعش و تروریست‌ها رفتار کردند.

وحیدی با بیان اینکه این عملیات ‌آمریکایی‌ها کاملاً هماهنگ بود، اظهار داشت: بلافاصله بعد از این عملیات آمریکایی‌ها، داعش عملیات جدید خودش را شروع کرد که چند نکته در این مورد قابل اشاره است.

رئیس دانشگاه دفاع ملی با اشاره به نکات حمله موشکی آمریکا به پایگاه نظامی سوریه، خاطرنشان کرد: این حمله نشان داد که آمریکایی‌ها به رغم اظهارات ترامپ که می‌گفت ۶ هزار میلیارد دلار در آمریکا در جنگ با عراق خرج شد و آن را هدر دادیم، نشان می‌دهد که هنوز از آن درس نگرفته‌اند و این نشان‌دهنده همان مسیر غلط است.

وی در همین راستا افزود: نکته دوم این است که این حمله نشان‌دهنده درماندگی‌های راهبردی رژیم آمریکا است و از طرف دیگر تا حدودی به نظر می‌رسد ترامپ که با مشکلات بزرگی در داخل آمریکا و منطقه درگیر است سعی کرده با یک عملیات این مشکلات را تحت‌تأثیر قرار دهد.

وحیدی ادامه داد: فاجعه‌ای که در موصل آفریدند و فجایع دیگری که در دوران ترامپ به وجود آمده نشان می‌دهد که او سعی می‌کند با چنین عملیات‌هایی مشکلات و معضلات درونی خود را تحت‌ پوشش قرار دهد ولی مسلماً این عملیات به ضرر آنها خواهد شد.

وزیر سابق دفاع در پاسخ به این سؤال که رویکرد ایران در قبال حمله آمریکایی‌ها به پایگاه هوایی سوریه چه خواهد بود، تصریح کرد: ایران هیچ گاه دست از مبارزه با تروریسم و حمایت از مقاومت برنمی‌دارد و این حمله موشکی آمریکایی‌ها به طور رسمی حمایت از تروریسم است.

وی با تأکید بر اینکه حمله آمریکایی‌ها به پایگاه هوایی سوریه اشتباه بزرگ و راهبردی بود، گفت: آمریکایی‌ها متوجه خواهند شد در دامی افتاده که بسیاری از کشورهای منطقه و اسرائیل پیش‌‌روی آنها گذاشته‌اند و وارد صحنه‌ای شده است که حتماً به ضررشان تمام خواهد شد و جریان مقاومت،‌ ارتش و ملت سوریه نیز برای مبارزه با تروریست‌ها مصمم‌تر می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا خیلی خطر ناکه هیچی جلو دارش نیست

    • بدون نام

      درودبرآمریکا زنده باددونالدترامپ مرگ بروسیه کمونیست

    • جعفرزاده مغان

      همه ترسوهای منطقه خاورمیانه اعم ازعربی وغربیها ازترامپ حمایت وتعطیم کردند. اماایران مقتدر محکوم کردند افرین برغیرت ایرانی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج