جاباما
۵۰۹۰۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هفته اول کورس بهاره آق قلا در گنبد برگزار شد

هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا به دلیل آماده نبودن مجموعه سوارکاری این شهرستان، به میزبانی گنبد برگزار شد.

خبرگزاری مهر: هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا به دلیل آماده نبودن مجموعه سوارکاری این شهرستان، به میزبانی گنبد برگزار شد.

هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا قرار بود عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شود که پیست این مجموعه برای برگزاری این رقابت‌ها آماده نبود تا کمیته مسابقات تصمیم به برگزاری این هفته از رقابت‌ها در مجموعه سوارکاری گنبد بگیرد.

در این هفته رقابت‌ها ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیمان قلرعطا با اسب خان بولگ زودتر از خط پایان گذشت و قربان محمد اودک با اسب پاشا بجنورد و جواد آچاک با اسب یل فام به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و دو امتیازی به مسافت هزار متر بود که علی محمد غراوی با اسب الیف ناز عنوان اول را به دست آورد و قربان محمد اودک با اسب پاکی رو و آق اویلی بشگرد با اسب وفا خالق به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون چهار ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب پاراکس موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب اشکان خان و آرمین آق آتابای با اسب وسوسه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر شکل گرفت که عبدالرحیم آرمیده با اسب مشکل زودتر از خط پایان عبور کرد و ابوطالب چاریزاده با اسب مانلی و پیمان قلرعطا با اسب گود بای به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله و چهار تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب بالستیک نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب سیاتل ویو و احمد پقه با اسب آپیک نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۰ تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالرحیم آرمیده با اسب پیر بابا موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب بانوی صحرا و احمد پقه با اسب اسکانیا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

عبدالرحیم آرمیده بهترین چابکسوار هفته نخست کورس بهاره آق قلا

در پایان هفته نخست رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا، عبدالرحیم آرمیده با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، پیمان قلرعطا یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و بنیامین جرجانی، نورمحمد بهادر و علی محمد غراوی هر کدام یک مقام نخست کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره در گنبد و آق قلا، ۲۴ و ۲۵ فروردین در مجموعه‌های سوارکاری این دو شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج