۵۰۹۰۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: حتی پول آب خوردن هم نداریم

مدافع تیم فوتبال نفت گفت: ما حتی در تمرینات آب معدنی هم نداریم و هر روز یکی از بچه‌ها آب معدنی می‌خرد و سر تمرین می‌آورد.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال نفت گفت: ما حتی در تمرینات آب معدنی هم نداریم و هر روز یکی از بچه‌ها آب معدنی می‌خرد و سر تمرین می‌آورد.

میلاد فخرالدینی پس از شکست مقابل تیم سایپا در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه شرایط تیم ما اصلاً خوب نیست و فکر می‌کنم تیم لیگ 3 از تیم ما شرایط بهتری دارد. ما حتی آب معدنی هم نداریم و هر روز یکی از بچه‌ها آب معدنی می‌خرد و سر تمرین می‌آورد. امروز هم که حتی پول اتوبوس هم نداشتند و بچه‌ها با خودروی شخصی به استادیوم دستجردی آمدند و شرایط خیلی بد است تا همین حد که بازی می‌کنیم فقط به خاطر علی دایی است و اگر علی دایی نبود من به شخصه دیگر برای این تیم بازی نمی‌کردم چون در این تیم به ما بی‌احترامی می‌‌شود. تاکنون که مسئولان تیم هیچ صحبتی با ما نداشتند و با خود بچه‌ها قرار گذاشتیم که تا پایان فصل به احترام تیم‌های دیگر لیگ بازی کنیم تا فصل تمام شود.

فخرالدینی در خصوص تمرین بر روی زمین چمن مصنوعی تصریح کرد: متأسفانه هر روز روی چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم چمن مصنوعی هم سفت است و باعث لگن‌درد و کمردرد بچه‌ها می‌شود و چون چمن مصنوعی متعلق به یکی از دوستان علی‌آقا است و پول نمی‌دهیم در آنجا تمرین می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه چند وقت است بازیکنان این تیم پولی دریافت نکرده‌اند، اذعان داشت: حدود 7-8 ماه است که پولی دریافت نکردیم و فقط تاکنون حدود 40 درصد از مطالبات‌مان را دریافت کرده‌ایم. قرارداد ما زیاد بالا نیست و بازیکنان از سال قبل هم طلبکارند و قرار بود که تا قبل از عید تمام مطالبات ما را پرداخت کنند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

مدافع تیم نفت در ادامه در خصوص شکست امروز تیم نفت مقابل سایپا تأکید کرد: شکست امروز ما با مشکلات اخیر ارتباط دارد ما یک هفته است روی زمین چمن مصنوعی تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها فقط به خاطر علی دایی تمرین می‌کنند و این می‌تواند یکی از دلایل شکست امروز ما باشد.

وی در خصوص فینال جام حذفی نیز گفت: اگر تیم ما در مسابقات جام حذفی قهرمان شود خیلی مهم است و اتفاق خوبی رخ می‌دهد ولی متأسفانه هیچ‌کس در این تیم پاسخگوی ما نیست الان هم که آقای شهریاری استعفا داده و فقط امیدواریم که سال آینده اوضاع بهتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج