۵۰۹۰۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرانچار: سپاهان به کسب سهمیه امیدوار است

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: با وجود تساوی در برابر فولاد خوزستان ولی همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: با وجود تساوی در برابر فولاد خوزستان ولی همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم.

زلاتکو کرانچار شامگاه امروز پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: انتظار یک مسابقه سنگین در برابر فولاد را داشتیم و اتفاقا اینگونه شد.

وی افزود: با وجود اینکه به بازیکنان سپاهان گفته بودم که در ۱۰ دقیقه نخست بازی را کنترل کنند ولی فولاد بازی را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید.

کرانچار ادامه داد: خوشبختانه ما بعد از دریافت گل انگیزه خود را از دست ندادیم و رو به بازی دفاعی نیاوردیم تا اینکه موفق به زدن گل تساوی شدیم.

سرمربی سپاهان اصفهان تصریح کرد: فولاد خوزستان در این بازی فرصت های گلزنی زیادی داشت ولی دروازه بان ما هم روز خوبی پشت سر گذاشت و بیشتر از یک گل دریافت نکرد.

کرانچار بیان کرد: در نیمه دوم شانس های گلزنی دو تیم تقریبا برابر بود ولی هر دو تیم در ضربات نهایی موفق عمل نکردند. در ۱۰ دقیقه پایانی بازی تیم حریف تلاش فراوانی برای گلزنی کرد ولی ما هم به ضدحملات چشم دوخته بودیم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی حاج صفی و خلیل زاد را در اختیار نداشتیم، گفت: با این تساوی همچنان امیدوار باقی می مانیم تا با کسب رتبه چهارم و قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی، بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

کرانچار در خصوص ضعف تیمش در جناچ چپ نیز گفت: در این خط به علت نبود بازیکن اصلی مجبور شدیم از پاپی استفاده کنیم او هم مجبور بود برای کنترل عبدالله ناصری در کنار وی بماند که در این بین وظیفه دیگر هافبک ها بود که جای وی را پوشش دهند ولی در نیمه دوم با قرار دادن بازیکنان بیشتر حملات فولاد از جناح چپ را کنترل کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج