۵۰۹۱۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیش بازی بورنموث - چلسی؛

فرصت مناسب چلسی برای نزدیک شدن به جام

چلسی در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس میهمان بورنموث است.

وبسایت نود: چلسی در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس میهمان بورنموث است.

در آخرین بازی شنبه شب از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، بورنموث در ورزشگاه Vitality میزبان چلسی صدرنشین است. تیم کونته در حالی در هفته سی و دوم لیگ برتر به مصاف بورنموث رده سیزدهمی می رود که بعد از شکست مقابل کریستال پالاس یاران کونته واکنش خوبی نشان دادند و با پیروزی ۲-۱ مقابل منچسترسیتی، یک قدم دیگر به کسب جام نزدیک شدند. کونته سرمربی چلسی برای کسب قهرمانی به دنبال شش پیروزی دیگر در لیگ برتر است. البته بورنموث هم هفته گذشته در مقابل لیورپول نتیجه خوبی را کسب کرد و تیم آماده کلوپ را در آنفیلد با نتیجه ۲-۲ متوقف کرد.

بورنموث بعد از آن که نیم فصل دوم را خیلی خوب شروع نکرد و تا رده های پایین جدول لیگ برتر سقوط کرد، اکنون ۵ هفته است که شکستی را در لیگ برتر نپذیرفته است. آن ها در شش مسابقه اخیر خود در لیگ برتر، فقط یک بار باخته اند که آن شکست با نتیجه ۲-۱ مقابل وست برومویچ اتفاق افتاد. بورنموث در ۵ هفته اخیر توانسته در آنفیلد و الدترافورد از لیورپول و منچستریونایتد امتیاز بگیرد و وستهم و سوانزی را هم شکست داده است. کسب نه امتیاز در ۵ بازی اخیر باعث شده بورنموث اکنون هفت امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشته باشد.

در آن سمت، چلسی ابتدای هفته گذشته شکست غافلگیرکننده ای را در مقابل کریستال پالاس در استمفوردبریج متحمل شد که اختلاف را در صدر جدول کاهش داد، اما یاران کونته با پیروزی مقابل تیم پپ دوباره امیدهایشان برای کسب جام لیگ برتر افزایش یافت. چلسی فعلاً با هفت امتیاز برتری نسبت به تاتنهام، صدرنشین مقتدر لیگ برتر انگلیس است. تیم کونته در شش بازی گذشته اش در لیگ برتر انگلیس، ۴ بار پیروز شده، ۱ بار به تساوی رسیده و ۱ بار هم شکست خورده است. جالب اینجاست که هر ۴ بازی قبلی چلسی در لیگ با نتیجه ۲-۱ پایان یافته است که آبی های لندن در سه بازی از این چهار مسابقه پیروز شده اند.

در سه جدال رودرروی اخیر دو تیم، چلسی دو بار پیروز شده و یک مسابقه هم با پیروزی بورنموث پایان یافته است. در این سه بازی چلسی ۷ گل زده و ۲ گل دریافت کرده است. بازی رفت دو تیم در این فصل با پیروزی ۳-۰ تیم کونته پایان یافت. فصل گذشته هم چلسی در ورزشگاه بورنموث با نتیجه ۴-۱ به پیروزی رسید.

چلسی هیچ مصدوم و محرومی برای این بازی ندارد. موزس هم بعد از دو بازی غیبت، می تواند دوباره آبی های لندن را همراهی کند. در ان سمت، تایلور مینگز همچنان محروم است. دن گاسلینگ حضورش در بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. کالوم ویلسون و فدریچی نیز همچنان غایبین بورنموث به شمار می آیند.

ترکیب احتمالی دو تیم

فرصت مناسب چلسی برای نزدیک شدن به جام

آمار و اطلاعات مسابقه

در هشت بازی اخیر دو تیم، چلسی شش بار پیروز شده و بورنموث فقط دو بار موفق به کسب برد شده است. تنها برد بورنموث مقابل چلسی در خانه به سپتامبر ۱۹۸۸ برمی گردد.

ادن هازارد در دو بازی قبلی مقابل بورنموث، سه گل زده است.

تیم کونته در ۱۵ بازی خارج از خانه این فصل خود، ۳۳ امتیاز کسب کرده است. تنها دو بار چلسی در طول تاریخ توانسته در این مقطع از فصل امتیازات بیشتری را در خارج از خانه کسب کند. در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ با ۳۵ امتیاز و فصل ۲۰۰۴-۲۰۰۵ با ۳۸ امتیاز.

بورنموث در دو بازی پیاپی خانگی در لیگ برتر پیروز شده، آن ها می توانند بعد از اکتبر ۲۰۱۶ دوباره به رکورد سه پیروزی پیاپی خانگی برسند.

چلسی در ۲۴ بازی اخیرش در لیگ برتر، ۲۰ برد کسب کرده است.

جاش کینگ در ده بازی گذشته اش در لیگ برتر، نه گل برای بورنموث به ثمر رسانده است.

گل بعدی دیگو کاستا در لیگ برتر، پنجاهمین گل لیگ برتری او خواهد بود. مهاجم اسپانیایی می تواند هفتمین بازیکن چلسی باشد که به رکورد ۵۰ گل در لیگ برتر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج