جاباما
۵۰۹۱۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاجی بابایی:

جمنا باید جایگزین فتاح را اعلام کند

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب امکان دستیابی به وحدت و اجماع در انتخابات ریاست جمهوری از سوی اصولگرایان را بالای بالای ۹۰ درصد عنوان کرد و گفت: موفقیت هر جناح و تفکری در کاهش اشتباهاتش است.

خبرگزاری ایلنا: حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم ختم مادر سردار مصطفی محمدنجار در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه با توجه به کناره گیری پرویز فتاح از حضور در انتخابات آیا شما جایگزین او در میان گزینه‌های نهایی جمنا خواهید شد؟ گفت: این مساله را باید جمنا اعلام کند و من اطلاعی ندارم.

او در پاسخ به این پرسش ایلنا که آیا فکر می‌کنید حجت الاسلام رییسی گزینه نهایی اصولگرایان خواهد بود؟ اظهار داشت: ملاک آرا است. هر کسی باید جلو برود و ببیند چقدر می‌تواند رای کسب کند.

این نماینده مجلس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به شکست اصولگرایان در چند انتخابات قبلی تا چه اندازه امیدوار به پیروزی در انتخابات هستید؟ تصریح کرد: اگر امید به پیروزی نداشته باشیم نباید وارد عرصه انتخابات شویم.

حاجی بابایی در پاسخ به این سوال ایلنا که با توجه به عدم وحدت اصولگرایان در چند انتخابات امکان دستیابی به وحدت و اجماع در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: بالای ۹۰ درصد.

او در پاسخ به این سوال دیگر ایلنا درباره انتقادات به جمنا درخصوص سهم خواهی در دولت احتمالی آتی هم ابراز داشت: هر حرکتی که شروع می‌شود به میزان تاثیرگذاری که در جامعه دارد با نقدها و انتقاداتی روبرو است. ممکن است یکی از نقدها به جمنا نیز همین مساله باشد ولی اینکه چقدر واقعیت دارد این یک مساله دیگری است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به فعالیت جداگانه میرسلیم و جلیلی از سازوکار جمنا چقدر شانس وحدت را برای اصولگرایان قائلید؟ بیان کرد: موفقیت هر جناح و تفکری در کاهش اشتباهاتش است. هرچقدر اشتباهات کمتر باشد احتمال موفقیت هم بیشتر می‌شود. اصولگرایان یا جمنا یا هر کس دیگری از این مساله مستثنی نیست. در مجموع باید جلو رفت و در نهایت، تصمیم گیری کرد. هم اینک ممکن است حرف‌ها یا تصمیمات گوناگونی وجود داشته باشد اما باید در آینده دید این جمع بندی صورت می‌گیرد یا خیر.

حاجی بابایی درباره کاندیداتوری حمید بقایی هم یادآور شد: هرکسی میتواند کاندیدا شود.

او درباره احتمال رد صلاحیت بقایی توسط شورای نگهبان هم عنوان کرد: این مساله ربطی به من ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج