جاباما
۵۰۹۱۲۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

همدانی: غیبت منصوریان به ضرر استقلال شد

هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه برخی بازیکنان جوان تجربه کافی ندارند و احساسی عمل می کنند گفت: نورافکن با من صحبت کرد و از رفتار خود پشیمان بود.

خبرگزاری مهر: هافبک پیشین استقلال با بیان اینکه برخی بازیکنان جوان تجربه کافی ندارند و احساسی عمل می کنند گفت: نورافکن با من صحبت کرد و از رفتار خود پشیمان بود.

ستار همدانی در خصوص دیدار تیم استقلال و گسترش فولاد از هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: دیدار پایاپایی را شاهد بودیم، هر دو تیم تنها به کسب امتیاز فکر می کردند زیرا مساوی دردی از دو تیم دوا نمی کرد خصوصاً برای استقلال که نیاز داشت با کسب سه امتیاز همچنان رده دوم جدول را از آن خود کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اخراج منصوریان در دیدار قبل و غیبت او کنار خط، به ضرر استقلال تمام شد؛ زیرا اگر سرمربی آبی پوشان در کنار خط حضور داشت می توانست با صحبت های فنی اش کار را برای گسترش فولاد سخت کند اگرچه این کار را خرمگاه انجام داد اما حضور سرمربی بر روی نیمکت می تواند گره گشاتر باشد.

همدانی در خصوص عملکرد استقلال در ۲۶ بازی گذشته گفت: آبی پوشان تهرانی با تغییرات زیادی که در مدیریت و کادر فنی و بازیکنان برایشان به وجود آمد، نیم فصل اول را خوب بازی نکردند و امتیازات حساسی را از دست دادند، اما رفته رفته آرامش بر تیم حاکم شد، حاشیه ها از بین رفت و منصوریان توانست ترکیب اصلی تیم خود را شناخته و در نیم فصل دوم شاهد بودیم که ۸ پیروزی پیاپی باعث شد که استقلال به رده دوم جدول رسیده و حتی نیم نگاهی هم به قهرمانی در لیگ داشته باشد.

مدافع پیشین استقلال تأکید کرد: اعتماد منصوریان به جوانان باعث شد اگرچه نتوانستند در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنانی را جذب کنند اما بازیکنان جوان این تیم نشان دادند که می توانند هم آینده استقلال و هم تیم ملی را بیمه کنند، آنها از انرژی خاصی برخوردارند و اگردچار غرور نشوند مطمئنا در آینده، مردم آنها را بیشتر از حال حاضر خواهند شناخت.

وی در خصوص اتفاقاتی که یکی از بازیکنان جوان استقلال برابر فولاد خوزستان رقم زده بود گفت: نورافکن بازیکن جوانی است، او با من تلفنی صحبت کرد و از رفتار خود پشیمان بود. جوانان، کم تجربه و احساسی هستند و زود از کوره در می روند و این باتجربه های تیم هستند که باید آنها را مدیریت کنند، با آنها صحبت کرده و شرایط را برای آنها بازگو کنند. بازیکنان جوان باید بدانند که پیراهنی که بر تن کرده اند، سالها بر تن کسانی بوده که اسطوره فوتبال بودند و همچنان به خاطر رفتار خوبشان با پیشکسوتان و مردم، همچنان در قلب همه جای دارند.

مدافع پیشین استقلال در ادامه افزود: نورافکن اشتباه کرده، همه این را می دانند اما سرمربی تیم که از تجربه بالایی برخوردار است باید او را مدیریت کرده و هم اشتباهش را به او گوشزد کرده تا چنین خطایی دیگر از او سر نزند و همچنین باعث نشود که این بازیکن، فوتبالش از بین برود و نتواند دیگر خود را نشان بدهد، البته منصوریان سرمربی باتجربه و پخته ای است و از این رفتارها در گذشته هم زیاد دیده و مطمئن هستم با هوش سرشار و بالایی که این مربی دارد این مشکل به زودی و به خیر و خوشی حل خواهد شد.

همدانی در پایان درخصوص دیدار استقلال برابر لوکوموتیو ازبکستان گفت: آبی پوشان در بازی رفت حریف را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند و مطمئناً لوکوموتیو نمی خواهد در مقابل تماشاگرانش در تاشکند بازنده باشد، پس به یک بازی هجومی روی می آورد و استقلال می تواند با یک دفاع خوب و استفاده از ضدحمله، نتیجه مورد نظر را کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زلاتان

      حالا مثلا اگه بود چیکار میکرد؟
      انگار داره در مورد مورینیو حرف میزنه..
      شومن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج