جاباما
۵۰۹۱۳۷
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

«پنج کیلومتر تا بهشت» در دادگاه محکوم شد

مدیرشبکه سه سیما، تهیه کننده و نویسننده و کارگردان سریال پنج کیلومتر تا بهشت که از شبکه مذکور پخش شده است بر اساس حکم صادره توسط دادگاه محکوم شده اند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرشبکه سه سیما، تهیه کننده و نویسننده و کارگردان سریال پنج کیلومتر تا بهشت که از شبکه مذکور پخش شده است بر اساس حکم صادره توسط دادگاه محکوم شده اند.

بر اساس حکم صادره توسط دادگاه، «علی اصغر پورمحمدی» مدیر شبکه سه، «داود هاشمی» تهیه‌کننده و «علیرضا افخمی» نویسنده و کارگردان سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» محکوم به پرداخت دیه به خانواده پسربچه‌ای هستند که اقدام به خودکشی و دار زدن خود کرد تا به خیال خودش، مثل کاراکتر مجموعه مذکور تبدیل به روح شود و به همه جا سرک بکشد!

پورمحمدی، افخمی و هاشمی طبق حکم دادگاه «دائر بر تسبیب در قتل شبه عمدی به نحو مشارکت با تقصیر به میزان ۲۰ درصد به واسطه بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات و مقررات مربوطه در خصوص تهیه و نمایش برنامه‌های تلویزیونی» محکوم به پرداخت ۲۰ درصد از دیه کامل مرد مسلمان به خانواده مقتول و پرداخت مبلغ ۷۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت به عنوان مجازات جایگزین حبس شده‌اند.

پنج کیلومتر تا بهشت، سریالی است که در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      این دیگه مسخره ترین چیزی بود که میشد شنید . از حالا به بعد دیگه یه بهونه ای تلویزیون داره برای یخ بودنش ...

    • بدون نام

      چه ربطی داره اون خانواده باید این فیلم درست مدیریت میکردن و اینکه مگه ما ارشاد نداریم که مجوز صادر میکنه خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه برای معروف شدن از چه درهای وارد میشوند

    • بدون نام

      مسخره چه معلوم که بچشونو خودشون نکشته باشن

    • بدون نام

      واقعا مزخرفه یعنی هر کسی هر کاری انجام بده و بگه بر اساس فلان فیلم کردم باید برن عوامل فیلم رو دستگیر کنن؟ تقصر خانواده هاست که هیچ منعی برای دیدن سریال های مختلف به بچشون نمیکنن نه کارگردان و عوامل بدبخت به نظرم سریال بسیار زیبا بود و امیدوارم این نوع سریال ها ادامه داشته باشه

    • بدون نام

      یعنی چی آخه!!!!!

    • خخخخخ

      ای وای مردم از خنده

    • بدون نام

      یا اباالفضل!!!

    • بدون نام

      ولی قبول کنیم که تدوین محتوای فیلم میتونه در جامعه اثرات مثبت ومفی زیادی داشته باشه مثل مصرف گرایی ، خشونت ویا قانون مداری ، امید به اینده ، نوع دوستی و... مثل فیلم به رنگ خدا که حس نوع دوستی وتعهد در خانواده رو زنده میکنه وهزاران فیلم دیگه

    • بدون نام

      واقعاکه عجب مسخره بازی شده در روز این همه خودکشی همه بادیدن فیلم دست به این کار زدند؟؟!!

    • بدون نام

      چه لزومی داره بچه بشینه برنامه بزرگترها رو نگاه کنه. فیلمی که به تائید کارشناسان صدا و سیما رسیده. مگر هر موضوعی که به عنوان فیلم ساخته میشه کارشناسان تائید میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      ولی خوب فیلم چرتی بود یعنی چی که روح میره فیلم میبینه تو سینما و میره دانشگاه، مسخره بازیه مگه

    • بدون نام

      خب عزیزان یادتون نره ک اختلاس از راهای مختلفی انجام میشه،یکیش همین موضوع،وبقیه هم....، بزدودی همه را یادخواهیم گرفت با....

    • بدون نام

      بچتونو جمع کنید بره کارتون نگا کنه بچه رو بااین ذهن محدود و بچگونش نشوندید پای فیلم بزرگسال ؟ اگ حساب وکتابی باشه ک هست. اولین نفر خودتون پاسخگویید ذهن کودک قدرت کشش وهضم این مسایل رذاره ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج