جاباما
۵۰۹۱۵۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه:

نظام بانکی خون مردم را در شیشه کرده

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه گفت: با مدل نئوکنزی و شیطانی نمی‌توان مشکل اقتصاد را حل کرد بلکه شیوه ما در اجرای اقتصاد مقاومتی باید اقتصاد خدایی باشد.

خبرگزاری تسنیم: سردار عظیم ابراهیم‌پور امشب در مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم جمال رضی در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه اظهار داشت: دنیا بداند که ما برای انقلاب، رهبر و ناموسمان سر می‌دهیم ولی شرف نخواهیم داد.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با بیان اینکه امام (ره) به ما آموخت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند گفت: امروز جمله شیطان بزرگ بودن آمریکا در تمام نقاط دنیا فراگیر شده و این تفکر انقلابی همان وعده صادرات انقلاب توسط امام خمینی (ره) بوده است.

سردار ابراهیم پور با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب درباره انقلابی‌گری بیان کرد: رهبر انقلاب دسته‌بندی انقلابی و غیر انقلابی را انجام داده‌اند و این فصل الخطاب است و برای انقلابی بودن باید رهرو شهدا بود.

وی با بیان اینکه جوان انقلابی همواره توکل به خدا می‌کند گفت: کسانی که دل به غیر از خدا می‌سپارند چیزی به‌دست نمی‌آورند و نشانه داشتن توکل به خدا، پیروزی‌های دوران دفاع مقدس و مستشاران ما در سوریه است.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با تاکید بر اینکه شهدا محبت خدا را در دل دارند افزود: جوانان انقلابی با مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس جنگ را در دست گرفتند و بر اساس همین تفکر حماسه‌ها آفریدند و غیر ممکن‌ها را ممکن کردند.

وی با بیان اینکه در هر لباسی که هستیم باید رضایت خدا و امام زمانمان را ملاک قرار دهیم گفت: جوانان ما باید همچون زهیر عاشورا زندگیشان را با زندگی امام زمانشان گره بزنند که در دوران دفاع مقدس از این دست دلاوری‌ها بسیار داشتیم.

سردار ابراهیم پور با تاکید بر اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی فقط باید خدا را در نظر گرفت اظهار داشت: نظام بانکی خون مردم را در شیشه کرده است.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره در راه بودن خرمشهرهای دیگر گفت: با مدل نئوکنزی و شیطانی نمی‌توان مشکل اقتصاد را حل کرد بلکه شیوه ما در اجرای اقتصاد مقاومتی باید اقتصاد خدایی باشد.

سردار ابراهیم پور با بیان اینکه خداوند به برکت ولایت پذیری همه را با هم نجات می‌دهد خاطرنشان کرد: کاش آقایان ذره‌ای به خدا اعتماد داشتند زیرا رهبر معظم ما نیز وعده تشکیل حکومت اسلامی را داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه من سر و کارم با نخبگان کشور است گفت: وقتی نخبگان دانشگاه شریف توانایی تولید سوخت جامد موشک بالستیک که تنها چند کشور توانایی آن را دارند به دست آورده‌اند آیا این جوانان توانایی ساخت خودرو و هواپیما را ندارند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیاء سپاه پاسداران اظهار داشت: کشور فرانسه از این پول‌هایی که به آنها می‌دهیم تا برای ما هواپیمای مرجوعی بفرستد برای مردم کشورش هزاران شغل ایجاد می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره سردار مابایدپولهامونو بدیم ازروسیه توپولوف های اسقاطی بخریم

    • بدون نام

      ... بیست تومن چهل تومن پس میگیره بعد میگه سود و بخشیدیم میریم بانک میگه نه شما که جریمه نداری؟؟ تو باید چهل تومن و بدی؟؟؟ ،،،، اگر بخوای تسویه کنی پانزده تومن علاوه بر بیست تومنی که دادی باید بدی؟؟؟ این چه بخششیه چی و بخشیدن پول نفت و مالیات و که غارت میکنند شیره جون ما رم میخورند،،،،، ،،،، پشت سر هم هم ضامن بدبخت و میخوان

    • بدون نام

      این که شما میفرمایید یک کم حوصله داشته باشید دولت تدبیر و امید همه چیز رادرست میکنه
      مگر شما گلابی های باغ را نمی بینید

    • بدون نام

      احسنت

    • محمد

      نظام مالیاتی هم خون طبقه زحمت کش را هم در شیشه کرده است خدا یا این نظام مالیاتی را نابود کن

    • بدون نام

      برای تعمیر رفتم وام بگیرم از بانک مسکن خودشون میگن ارزش نداره فقط یکونیم موقع خرید اوراق ازت کم میسه اخه این ده میلیون چیه یکونیم هم کسر میشه وقتی ارزش نداره چرا مردم و سر کار میزارن برای خودشون که وامهای کلان میگیرن و پس نمیدن خوبه نه برای قشر ضعیف جامعه خودشون خوب میگیرن و میبرن نوبت ما که میشه ارزش نداره سیر از گشنه کی خبر داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج