۵۰۹۱۵۳
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

روحانی: مردم تحقق شعار سال ۹۵ را لمس نکردند

امام جمعه رودسر گفت: مردم تحقق شعار سال ۹۵ را لمس نکردند بنابراین باید به جد دنبال تحقق شعار سال باشیم و در این راستا شعار سال را باز هم مطالبه می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: استان گیلان با وجود مواهب الهی شامل زمین‌های زراعی، باغات و دریا از استان‌های مستعد در زمینه تولید و اشتغال بوده و می‌تواند نقش به‌سزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: در این راستا مدیران برنامه‌ریز باید بیشتر به میدان بیایند و با برنامه ریزی دقیق در زمینه تولیدات کشاورزی، باغی، گل و گیاه و شیلات زمینه تولید و اشتغال را در استان فراهم کنند.

روحانی بیان داشت: البته در این زمینه دولتمردان نیز باید در راستای حمایت از کشاورزان توجه عملی داشته و مدیران نیز در برنامه‌ریزی‌ها اولویت‌ها را ببینند و به کشاورزان تسهیلات لازم و مورد نیاز را پرداخت کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر اظهار داشت: بی‌تردید با برنامه‌ریزی درست، نظارت دقیق و اولویت‌بندی می‌توانیم در استان گیلان شاهد تولید بیشتر و در نتیجه ایجاد ایجاد اشتغال باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" افزود: چند سالی است که مقام معظم رهبری سال‌ها را با محوریت اقتصاد مقاومتی نامگذاری می‌کنند که این نشانه اهمیت موضوع اقتصاد در کشور است.

امام جمعه شهرستان رودسر گفت: اقتصاد مقامتی یعنی اینکه همان‌طور که امروز در صنایع موشکی به خودکفایی رسیدیم در عرصه‌های دیگر نیز با تلاش و کوشش باید به خودکفایی برسیم در این صورت است که اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه سال ۹۵ اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده بود افزود: در سال ۹۵ در راستای شعار سال تلاش‌های زیادی انجام شد اما همه دستگاه‌ها با تحقق واقعی شعار سال فاصله زیادی داشتند.

وی افزود: ائمه جمعه سراسر کشور در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌های خود تلاش زیادی کردند و در این راه می‌توانند نقش جدی در توجه دادن مسئولان به شعار سال مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان رودسر خاطرنشان کرد: مردم تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در سال ۹۵ را لمس نکردند بنابراین باید به جد دنبال تحقق شعار سال باشیم و در این راستا شعار سال را باز هم مطالبه می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای روحانی شما همه کاره مملکت بودید چرا دوستان را پای کار نیاوردید تا شعار سال تحقق پیدا کند!!!!
      این وزیر راه و وزیر بهداشت را بگویید دو تا کشیده بزنند به گوش ترامپ تا ادم بشه !!!!!

    • بدون نام

      عزیزم این روحانی اون روحانی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج