۵۰۹۱۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اهمیت نایب‌قهرمانی برای منصوریان و استقلال

تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد در تبریز نتیجه راضی‌کننده‌ای برای منصوریان نبود.

ایران ورزشی: تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد در تبریز نتیجه راضی‌کننده‌ای برای منصوریان نبود. سرمربی استقلال خوب می‌دانست که در صورت برد هم بختی برای قهرمانی ندارد. از طرف دیگر سهمیه آسیایی هم با توجه به فاصله ۱۲ امتیازی و تفاضل گل ۱۱+ نسبت به ذوب‌آهن تضمین شده است. با این حال منصوریان دوست ندارد رتبه دوم لیگ که به لطف نتایج خوب نیم‌فصل دوم به دست آمده در هفته‌های آخر از دست برود.

نایب‌قهرمانی لیگ برای استقلال و منصوریان اهمیت زیادی دارد. استقلال در لیگ شانزدهم شروع بدی داشت و منصوریان قبل از شهرآورد هفته ششم تا آستانه برکناری پیش رفت. آبی‌پوشان بعد از تساوی با رقیب سنتی نتایج بهتری گرفتند ولی در پایان نیم‌فصل اول رتبه‌ای بهتر از هفتمی نداشتند تا ناخواسته بحث مقایسه منصوریان و مظلومی پیش بیاید. استقلال در لیگ پانزدهم با مظلومی برای هفته‌های نسبتا زیادی صدرنشین بود و در نهایت سوم شد تا این مربی برکنار شود. با نایب‌قهرمانی استقلال، منصوریان می‌تواند از زیر سایه سلفش خارج شود و کارش را با پیشرفت نسبت به فصل قبل به پایان برساند. او بر خلاف مظلومی بازی برگشت شهرآورد را هم برد و مهم‌تر از آن استقلال برعکس لیگ پانزدهم شیب صعودی دارد.

نایب‌قهرمانی استقلال به معنی عملکرد بهتر نسبت به تراکتورسازی هم خواهد بود که سرمربی‌اش قلعه‌نویی، یکی دیگر از مدعیان نیمکت آبی است. قلعه‌نویی هرچند در آخرین حضورش روی نیمکت استقلال به رتبه ششم لیگ رسید و عملکرد قابل‌دفاعی نداشت، در صورت ناکامی منصوریان به گزینه اصلی هدایت استقلال تبدیل می‌شد. نایب‌قهرمانی در لیگ برای منصوریان حکم برتری در دوئل راه دورش با قلعه‌نویی را هم خواهد داشت.

نایب‌قهرمانی برای بازیکنان استقلال که در شروع فصل تحت فشار زیادی بودند هم پایان ایده‌آلی است. منتقدان در واکنش به ناکامی هفته‌های اول لیگ تاکید داشتند که بیشتر این بازیکنان در حد استقلال نیستند و باید جایگزین شوند، ولی آنها در نیم‌فصل دوم ثابت کردند که آینده روشنی دارند. نایب‌قهرمانی استقلال به معنی این است که منصوریان دوره انتقالی را با تیم جوانش با موفقیت به پایان برده و در لیگ هفدهم می‌تواند با حداقل تغییرات قهرمانی را هدف بگیرد.

اینها به استقلال و منصوریان انگیزه می‌دهد تا در چهار بازی باقی‌مانده‌ لیگ با تمام توان بازی کنند و بازی هفته بیست و هشتم مقابل تراکتورسازی در تبریز حساس و جذاب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج