جاباما
۵۰۹۲۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اتلتیکو ترمز رئال را می‌کشد؟

آمار خوب سیمئونه برابر رئال اتلتیکو که ۱۴ سال در زمین رئال پیروز نشده بود با مربی آرژانتینی از چهار بازی ۹ امتیاز در این ورزشگاه گرفته در حالی که در ویسنته کالدرون از ۱۸ امتیاز تنها ۵ امتیاز کسب کرده.

ایران ورزشی: آمار خوب سیمئونه برابر رئال اتلتیکو که ۱۴ سال در زمین رئال پیروز نشده بود با مربی آرژانتینی از چهار بازی ۹ امتیاز در این ورزشگاه گرفته در حالی که در ویسنته کالدرون از ۱۸ امتیاز تنها ۵ امتیاز کسب کرده. در مجموع سیمئونه از ۳۰ امتیاز بازی‌ها با رئال ۱۴ امتیاز گرفته در حالی که از ۳۳ امتیاز بازی‌هایش با بارسلونا تنها ۳ امتیاز به دست آورده که حاصل سه مساوی بوده و این یعنی او هرگز بارسلونا را در لیگ شکست نداده.
رئال مادرید در بازی امشب برابر اتلتیکومادرید می‌تواند نشان دهد چقدر برای رسیدن به نخستین قهرمانی لیگ بعد از چهار سال جدی است چون میزبان تیمی است که این اواخر بهترین نتایج خود را گرفته. رئال به سه فصل ناکامی برابر تیم همشهری پایان داد و در بازی ماه نوامبر در ویسنته کالدرون با سه گل به پیروزی رسید با هت‌تریک کریستیانو رونالدو در دیداری که تیم زین الدین زیدان به ندرت توانسته از آن بهتر باشد.

سرنوشت قهرمان اروپا در دستان خودش است چون با یک بازی کمتر دو امتیاز بیشتر دارند هرچند درباره کیفیت واقعی این تیم تردیدهایی وجود دارد. بازی رئال تحت الشعاع نداشتن تمرکز در خط دفاع قرار گرفته ضمن اینکه در بازی‌های مهم با گل‌های دقایق پایانی توانسته جان به در برد.

تیم دیگو سیمئونه در سه سفر اخیرش به سانتیاگو برنابئو در بازی‌های لیگ، به پیروزی رسیده و در حالی به دیدار رئال می‌رود که با پیروزی یک بر صفر سه‌شنبه برابر رئال سوسیداد برای نخستین بار در این فصل پنج برد متوالی به دست آورده.

رئال سال 2017 را خیلی خوب شروع نکرد اما حالا شش بازی متوالی به پیروزی رسیده و در این راه ایبار، ناپولی، رئال بتیس، اتلتیک بیلبائو، آلاوس و لگانس را شکست داده. با این بردها تیم رئال در صدر جدول لالیگا تثبیت شده و شانس دفاع از عنوان قهرمانی اروپا را دارد علاوه بر آنکه اعتماد به نفس را به تیم برگرداند.

زیدان برای بازی چهارشنبه برابر لگانس که با پیروزی ۴ بر ۲ تیمش به پایان رسید، تغییرات گسترده‌ای ایجاد کرد و به رونالدو، گرت بیل، کریم بنزما، دنی کارواخال، لوکا مودریچ و تونی کروس استراحت داد. مارکو آسنسیو و آلوارو موراتا در غیاب مهاجمان بزرگ تیم درخشیدند تا تیم بعد از ۲۵ دقیقه ۳ بر صفر جلو بیفتد اما شکاف‌های آشنا در دفاع مشهود بود که در فاصله دو دقیقه گل خوردند تا اینکه گل چهارم را بعد از شروع نیمه دوم زدند.

رئال برابر اتلتیکو برای جبران کار بسیار سخت تری در پیش خواهد داشت بخصوص اگر توجه کنیم که اتلتیکو در شش بازی آخرش در رقابت‌های مختلف تنها یک گل خورده.

خوانفران، مدافع اتلتیکو که در فینال سال قبل لیگ قهرمانان پنالتی تعیین‌کننده را خراب کرد، درباره این بازی می‌گوید: «بازی قبلی آنها خیلی بهتر بودند اما این یکی فرق دارد، امیدوارم روند خوبمان را حفظ کنیم و نتیجه مثبتی بگیریم هرچند کار سختی است چون آنها در صدر هستند و فصل خیلی خوبی را سپری می‌کنند. ما در ماه نوامبر و دسامبر نتایج بدی گرفتیم اما همین قویترمان کرد و نشان دادیم اتلتیکو در سختی ساخته می‌شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج