۵۰۹۲۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: فصل جاری درس بزرگی به من داد

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی اعتراف کرد نتوانست در فصل جاری انتظارات را برآورده کند اما در آینده تیم او بهتر نتیجه خواهد گرفت.

ایسنا: ‌به نقل از BBC، پپ گواردیولا بعد از نتایج خوب در رقابت‌های لالیگا و بوندسلیگا راهی لیگ برتر انگلیس شد و هدایت منچستر سیتی را بر عهده گرفت‌ به این امید که بتواند در لیگ جزیره هم نتایج درخشانی به دست آورد و فیروزه‌ای پوشان را بار دیگر به قدرت نخست تبدیل کند.

اما گواردیولا در فصل نخست حضورش در سیتی نتوانست انتظارات را بر آورده کند و بدترین فصل دوران مربیگری خود را به ثبت رساند. فیروزه‌ای پوشان بعد از شکست برابر چلسی با ۵۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماندند تا کورسوی امید آنها برای بالا بردن جام از بین رود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با وجود ناکامی در فصل نخست حضورش در لیگ جزیره تاکید کرد که در آینده نتایج بهتری به دست خواهد آورد. گواردیولا همچنین اظهار کرد: بدون شک در آینده نتایج تیم ما بهتر خواهد شد. فصل جاری درس بزرگی به من داد و در آینده از این تجربه ای که به دست آورده ام به خوبی استفاده خواهم کرد.

او ادامه‌ داد: درست است که دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ جزیره نداریم اما هنوز این بازی‌ها برای ما جذاب هستند چرا که می‌خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و این موفقیت بزرگی است. قبول دارم که نتوانستیم در لیگ برتر نتایج خوبی به دست آوریم و انتظارات را برآورده کنیم.

منچسترسیتی تنها شانس قهرمانی در یک جام را در فصل جاری دارد و آن جام حذفی است. شاگردان گواردیولا به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرده اند و برای صعود به فینال باید آرسنال را از پیش رو بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج