جاباما
۵۰۹۲۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

کارشناسان ما با آنالیز باز یهای این هفته لیگ برتر ۱۱ مرد منتخب هفته بیست و ششم را انتخاب کرده اند که آنها را مرور می کنیم.​​​​​​​

ورزش سه: کارشناسان ما با آنالیز باز یهای این هفته لیگ برتر ۱۱ مرد منتخب هفته بیست و ششم را انتخاب کرده اند که آنها را مرور می کنیم.​​​​​​​

هفته بیست و ششم لیگ برتر با پیروزی پرسپولیس، تساوی استقلال برابر گسترش فولاد و شکست تراکتورسازی برابر صبای قم به پایان رسید. دیدار تیم های فولادی لیگ مساوی شد و سیاه جامگان نیز برابر استقلال خوزستان بازی خود را برد، پدیده نیز به جمع مدعیان سهمیه با برد برابر ماشین سازی اضافه شد و ذوب آهن بازهم در خانه امتیاز سوزاند.

دروازه‌بان

محسن فروزان (صبا)

بازگشت محسن فروزان به لیگ برتر با صبای قم، بازگشت او به بهترین دوران آمادگی بود؛ طوری که این گلر از هفته هفدهم و نخستین بازی برای صبا تا دیدار گذشته‌شان مقابل پدیده در ۹ بازی ۶ کلین‌شیت به ثبت رساند و در مسابقاتی که گل خورده بود، نقشی زیادی نداشت اما دیروز این دروازه‌بان سابق استقلال، برابر امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین خود روز خوبی سپری کرد و با سه واکنش تاثیرگذار اجازه گلزنی به سومین خط حمله برتر لیگ را نداد؛ فروزان که در اواخر این دیدار به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد و البته مورد فحاشی تماشاگران تراکتورسازی هم قرار گرفت، از دقیقه ۸۴ جای خود را به محمدباقر صادقی داد تا هفتمین کلین‌شیت او مقابل تیم اسبق خود رقم بخورد.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مدافعان

محمدرضا خانزاده (سیاه جامگان)

مدافع سابق تیم های پرسپولیس و فولاد در سیاه جامگان بازهم می درخشد، او در بازی با استقلال خوزستان به خوبی سر های اول را زد و مانع از این شد تا مهاجمان خوزستانی بتوانند موقعیت های زیادی روی دروازه محمد ناصر یایجاد کنند . خانزاده که در اهواز خاطرات خوبی را نداشت، برابر تیمی از این شهر درخشید تا به همراه درخشش دیگر بازیکنان تیمشان، سیاه جامگان را به بقا امیدوار تر کند.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

محمد انصاری (پرسپولیس تهران)

مدافع با اخلاق و محجوب پرسپولیس در بازی با پیکان به همراه سید جلال آنقدر خوب بودند تا آقای گل پیکانی ها در این فصل نتواند هیچ کاری انجام دهد و ناکام بماند. انصاری یکی از بی نقص ترین بازی های این فصل خود را در برابر تیم مجید جلالی انجام داد تا ارزش های خود را بازهم نشان بدهد.حرکت انفجاری او در ثانیه های پایانی بازی پایه گذار گل دوم تیمش شد تا پرسپولیس مقتدرانه پیکان را شکست بدهد.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

سینا مریدی (فولاد خوزستان)

مدافع جوان فولادی ها همچنان در پست غیرتخصصی اش به کار گرفته می شود و می درخشد. او در بازی با سپاهان نمایش کم نقصی ارائه داد تا مارا مجاب کند نام او را در لیست بهترین مدافعان این هفته قرار بدهیم.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

هافبک ها

مهران امیری (صبای قم)

صبا روز گذشته توانست تراکتورسازی را با نتیجه غیر قابل پیش‌بینی ۳ بر صفر شکست دهد که یکی از نقاط قوت تیم صمد مرفاوی خط میانی‌اش بود و تمجید این سرمربی را پس از مسابقه به همراه داشت؛ در بین هافبک‌های صبا، مهران امیری ۲۳ ساله با جنگندگی بالایی که مقابل نفرات خط میانی قدرتمند و با تجربه تراکتورسازی ازجمله مهدی کیانی، کرار جاسم و محمد نوری داشت، یکی از بهترین عملکردهای این فصل خود را به نمایش گذاشت و اجازه نداد تیم امیر قلعه‌نویی با پاس از میانه زمین و گردش توپ، شکل واقعی خود را پیدا کند؛ با وجود اینکه امیری از اواسط نیمه اول با سر بانداژ شده کار می‌کرد اما در انتقال توپ بین مدافعان و مهاجمان صبا نقش به سزایی داشت و حتی دو ضد حمله جدی صبا در لحظات پایانی با طراحی او شکل گرفت.


تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر
حسین بادامکی (سیاه جامگان مشهد)

کاپیتان مشهدی تیم سیاه پوش خراسان در بازی برابر استقلال خوزستان در حدو اندازه ی نامش درخشید، او که مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفته بود ضمن یک بازی روان در میانه میدان و دادچند پاس عالی و خلق موقعیت های پیاپی پنالتی تیمش را به زیبایی تبدیل به گل کرد تا سه امتیاز مهم به حساب تیم میثاقیان ریخته شود و امیدهای این تیم برای بقا بیش از پیش شود.


تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

امید جهانبخش (صبای قم)

شاید به قول صمد مرفاوی عوامل زیادی ازجمله تماشاگران در برد ارزشمند ۳ بر صفر صبا برابر تراکتورسازی نقش داشتند اما هر سه گل این تیم روی تیزهوشی و فرارهای تند و تیز امید جهانبخش اتفاق افتاد؛ این پدیده جوان هفته هفدهم نخستین بار در ترکیب اصلی صبا قرار گرفت و تک گل پیروزی‌بخش تیم‌اش را به پیکان زد که دیروز هم آن را تکرار کرد و یک تنه ۳ امتیاز نجات‌بخش را برای صبا به ارمغان آورد؛ جهانبخش در نیمه اول بازی با تراکتورسازی چند نفوذ کرد که نتیجه‌ای نداشت ولی دقیقه ۶۱ با حرکت در عرض و شوت روی پای تماشایی به کنج دروازه محمدرضا اخباری، صبا را پیش انداخت اما این پایان روز خوش جهانبخش نبود و او در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده با فرار از سد هادی محمدی، با اخباری تک به تک شد و با چیپ دیدنی دومین گل خود و صبا را زد؛ جهانبخش سه دقیقه بعد هم با فرار به محوطه جریمه تراکتور با خطای محمدی سرنگون شد تا صبا با پنالتی او نتیجه را ۳ بر صفر کند.


تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

علیرضا نقی زاده (گسترش فولاد تبریز)

هافبک دفاعی گسترشی ها در بازی برابر استقلال درخشان ظاهر شد، او در یک بازی فیزیکی برابر هافبک های تیم میهمان خود خوب جنگید و عالی مقاومت کرد. نقی زاده بازی خود را زمانی تکمیل کرد که موفق شد به زیبایی دروازه سید مهدی رحمتی را باز کند و گسترش را پیش بیندازد، البته این گل پایدار نبود و تنها یک امتیاز به ارمغان آورد. درخشش نقی زاده در برابر استقلال باعث شد تا نام او را برای تیم منتخب این هفته یادداشت کنیم.


تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

وحید امیری (پرسپولیس)

ستاره خرم آبادی تیم پرسپولیس در بازی با پیکان مدافع کناری تیم حریف را ازاد داد، او با سرعت خوب خود و البته از خودگذشتگی بارها مهاجمان تیم قرمزپوش پایتخت را در موقعیت گلزنی قرار داد، درخشش وحید امیری در بازی با پیکان از عوامل موفقیت تیم برانکو در این بازی مهم و حیثیتی بود. امیری بی حاشیه با درخشش خود علاوه بر پرسپولیس در تیم ملی نیز جایگاه خوبی را پیدا کرده است.

تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مهاجمان

حسین زامهران (پدیده مشهد)

زامهران گل اول دیدار تیمش برابر ماشین سازی را دقیقه 73 وارد دروازه ماشین سازی کرد و کمتر از 6 دقیقه بعد توانست برابر حریف دبل کند تا پدیده با 34 امتیاز به لیست مدعیان کسب سهمیه و رتبه چهارم لیگ اضافه شود.

زامهران که فصل گذشته با درخشش در سیاه جامگان از ارکان اصلی ماندن این تیم در لیگ برتر بود، حالا با درخشش خود در این بازی نماینده مشهد را تبدیل به یکی از مدعیان لیگ کرد.


تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر

مهرداد محمدی (سپاهان)

محمدی در نیمه ی نخست برابر فولاد عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در یک این دیدار علاوه بر گلی که به ثمر رساند دو بار نیز ضرباتش با بدشانسی با برخورد به تیرک دروازه وارد دروازه نشد تا او در ثبت دومین دبل فصلش ناموفق باشد. البته او چند شوت نیز به سمت دروازه فولاد زد که توسط گلر فولادی ها مهار شد.
محمدی امیدوار است با درخشش در دیدارهای پایانی لیگ برتر ضمن کسب سهمیه آسیایی همراه با سپاهان، به مانند برادر دوقلویش نیز به تیم ملی دعوت شود و در اردوهای آتی تیم ملی حاضر باشد، محمدی تا کنون ۵ گل برای تیمش به ثمر رسانده است.
تیم منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج