۵۰۹۲۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

روند ساخت گلکسی S۹ شروع شد

در حالی که گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس همین چند روز پیش معرفی شدند، گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ کار ساخت پرچم‌دار بعدی خودش را شروع کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در حالی که گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس همین چند روز پیش معرفی شدند، گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ کار ساخت پرچم‌دار بعدی خودش را شروع کرده است. محصولی که در سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد. اگر این گزارش‌ صحت داشته باشد، سامسونگ شش ماه بیشتر زمان برای ساخت گلکسی S۹ صرف می‌کند.
روند ساخت گلکسی S9 شروع شد

البته احتمال می‌رود که در حال حاضر تمرکز اصلی سامسونگ روی تولید گلکسی نوت ۸ باشد و در کنار آن کار ساخت S9 را به آرامی دنبال می‌کند. همچنین این شرکت کره‌ای قصد ندارد که دیگر برای کمبود زمان مجبور شود که برخی از ویژگی‌های گوشی‌های خودش را حذف کند. شایعات می‌گویند که سنسور تشخیص اثر انگشت S8 قرار بوده زیر صفحه نمایش قرار بگیرد، اما به دلیل کمبود زمان این اتفاق رخ نداد. در گزارش جدید گفته شده که سامسونگ فعلا در ساخت نسل جدیدی از صفحه‌های نمایش OLED برای گوشی‌های جدید خودش است.

هنوز زود است که درباره‌ی مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند صحبت کنیم. هنوز هیچ چیز درباره‌ی این گوشی مشخص نشده و نمی‌دانیم سامسونگ چه ویژگی‌های برای آن در نظر گرفته است. قطعا برای شنیدن اطلاعات بیشتر از این گوشی باید صبر کنیم. به احتمال زیاد پس از معرفی شدن نوت جدید با خبرهای بیشتری از این گوشی رو‌به‌رو می‌شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج