۵۰۹۲۹۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رکورد بی‌نظیر اتلتیکو در زمین رئال‌مادرید

اتلتیکومادرید رکوردی بی‌نظیر در سانتیاگو برنابئو به ثبت رسانده است که هیچ تیمی موفق به ثبت آن نشده است.

ایسنا: ‌به نقل ازموندو دپورتیوو، اتلتیکومادرید عصر امروز (شنبه) در هفته سی و یکم لالیگا در سانتیاگو برنابئو برابر رئال‌ مادرید قرار می‌گیرد. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه فرصت دارند رکورد خود را برابر این تیم بهبود ببخشند؛ رکوردی که در جهان تنها به آنها اختصاص دارد.

قرمز و سفیدپوشان ۱۴ سال در شکست رقیب همیشگی‌شان ناکام بودند و در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۱۴ و ۲۰۱۶) مغلوب مادرید شدند اما با حضور سیمئونه روی نیمکت این تیم، شرایط کمی بهتر شد. پیش از حضور سرمربی آرژانتینی، هواداران مادرید همیشه اتلتیکو را مسخره می‌کردند و خواهان یک رقیب قدرتمند برای داربی‌ها بودند. سیمئونه با هدایت اتلتیکو رکورد بی‌نظیری را در سانتیاگو برنابئو به ثبت رساند که نه تنها بارسلونا نیز موفق به ثبت آن نشده بلکه هیچ تیمی در جهان نیز به آن دست نیافته است.

اتلتیکوی سیمئونه تنها تیمی است که توانسته در سه فصل پیاپی در لالیگا در برنابئو پیروز شود. این تیم در فصل ۱۴-۲۰۱۳ با گل رائول گارسیا برابر مادرید پیروز شد. یک سال بعد با گل‌های تیاگو و آردا توران بازی را دو بر یک به نفع خود به پایان رساند و در آخرین بازی نیز آنتوان گریزمان تک گل پیروزی بخش قرمز و سفید پوشان را وارد دروازه تیم میزبان کرد. شاگردان سیمئونه امروز فرصت دارند این رکورد را بهبود ببخشند.

مادرید در سال‌های اخیر بدترین رکورد خود برابر رقیب همیشگی‌اش یعنی اتلتیکو به ثبت رسانده است. در ۱۳ بازی گذشته دو تیم، اتلتیکو تنها در سه دیدار شکست خورده است. این تیم پنج بار برابر مادرید پیروز شده و پنج بازی با تساوی به پایان رسیده است. تنها برتری مادرید در این زمینه، پیروزی‌های این تیم در بازی‌های مهم است. سفیدپوشان فینال‌های لیسبون و میلان در لیگ قهرمانان اروپا، پیروز میدان بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج