جاباما
۵۰۹۲۹۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نورافکن: منصوریان در حقم پدری کرد

هافبک استقلال تهران گفت: خیلی دوست داشتم که دیروز یعقوب کریمی سر تمرین باشد و از او معذرت خواهی کنم اما نبود.

کاپ: امید نورافکن، هافبک استقلال تهران که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم توانست جایگاه ثابتی در ترکیب تیم منصوریان به دست آورد، بعد از اولین دیدار در سال ۹۶ مقابل فولاد، حرکتی انجام داد که عملکردش در این مدت را تحت تاثیر خود قرار داد. با این حال این بازیکن ۲۰ ساله دیروز با وساطت رحمتی بار دیگر در تمرین حاضر شد تا مشکلات پیش آمده خیلی زود رفع شود.

منصوریان در حقم پدری کرد

امید نورافکن، هافبک استقلال در گفت و گو با خبرنگار کاپ درباره بازگشت به تمرینات آبی پوشان اظهار داشت: جا دارد از بزرگان تیم استقلال به ویژه مهدی رحمتی و خسرو حیدری که در این مدت پیگیر وضعیتم بودند، تشکر کنم. دیروز هم با همراهی رحمتی سر تمرین حاضر شدم و خدا را شکر همه چیز ختم به خیر شد. از منصوریان نیز تشکر می کنم که نشان داد چقدر گذشت بالایی دارد و مثل یک پدر مرا بخشید. امیدوارم بتوانم اتفاقاتی که در این هفته رخ داد را جبران کنم.

این محبت ها را جبران می کنم

وی همچنین افزود: از زمانی که من و برخی جوان های دیگر در ترکیب استقلال به میدان رفتیم، منصوریان مثل یک پدر حواسش به ما هست. من سعی می کنم در ۴ بازی آینده طوری بازی کنم که این محبت منصوریان را جبران کنم. همه استقلالی ها و به ویژه هم تیمی هایم در این مدت خیلی به من لطف داشتند و پیام هایی دریافت کردم که به من انگیزه داد تا دوباره برگردم و پرقدرت تر از قبل بتوانم در ترکیب استقلال باشم.

دور بودن از استقلال خیلی سخت بود

هافبک استقلال در خصوص جایگاه تیمش در جدول تصریح کرد: این هفته بازی نکردن در ترکیب استقلال و اینکه از تیم دور بودم، برایم خیلی سخت بود اما خدا را شکر که بازهم بازیکنان دست خالی به تهران بازنگشتند. من تمام تلاشم را می کنم که استقلال بتواند در هفته های آینده حداقل رده دومی خودش را حفظ کرده و نایب قهرمان لیگ شود. باید در این ۴ بازی آینده خیلی خوب بازی کنیم و به روندی که در نیم فصل دوم داشتیم، ادامه دهیم.

رحمتی و حیدری بزرگی شان را نشان دادند

نورافکن در ادامه با اشاره به پادرمیانی رحمتی و حیدری گفت: واقعا هر چند بار که از بزرگی رحمتی و حیدری بگویم کم است. این ۲ بازیکن به عنوان کاپیتان های تیم استقلال در حق من بزرگی کردند و نشان دادند که چرا بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندند. امیدوارم از این پس طوری بازی کنم که آنها به این کار افتخار کنند.

باید از یعقوب معذرت خواهی کنم

وی درباره اینکه یعقوب کریمی از منصوریان درخواست کرده بود تا او را به خاطر تولد ۲۰ سالگی اش ببخشد، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم که دیروز یعقوب کریمی سر تمرین باشد و از او معذرت خواهی کنم اما نبود. مطمئن باشید که در اولین فرصت این کار را انجام خواهم داد. کریمی سابقه زیادی در استقلال دارد و من از مصاحبه ای که برای من کرد، خیلی شگفت زده شدم. امیدوارم از این پس مثل سابق همانند ۲ رفیق در کنار هم باشیم.

بهترین کادوی تولد ۲۰ سالگی ام را گرفتم

هافبک استقلال در ادامه بیان داشت: واقعا این روزهایی که از استقلال دور بودم، برایم خیلی سخت گذشت. فکر می کنم منصوریان و رحمتی بهترین کادوی تولد مرا با بازگشت به تمرین استقلال به من دادند. حالا با انگیزه بالا تلاش خود را می کنم تا بتوانم برای موفقیت استقلال بجنگم. ما این هفته یک بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا داریم که باید از آن امتیاز بگیریم.

برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم

وی در رابطه با خط خوردنش از تیم فوتبال جوانان در آستانه جام جهانی خاطرنشان کرد: در این برهه دوست ندارم خیلی درباره تیم ملی صحبت کنم. در این شرایط فقط دوست دارم برای تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کنم. به هر حال من هم در ترکیب این تیم بودم و همه بازیکنان جزو دوستانم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین،مگه به من نگفتی پدر چی شد یهو به علیمنصور میگی پدر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج