جاباما
۵۰۹۳۰۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

فیلم جدید کارگردان «دزدان دریایی کارائیب»

یواخیم رانینگ که به تازگی جدیدترین فیلم از مجموعه‌ فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»(Pirates of the Caribbean) را با عنوان «مر‌ده‌ها قصه نمی‌گویند»(Dead Men Tell No Tales) را به همراه اسپن سندبرگ کارگردانی کرده بود قرار است اقتباسی از رمان مایکل کرایتون را بسازد.

وب سایت فیلم نت نیوز: یواخیم رانینگ که به تازگی جدیدترین فیلم از مجموعه‌ فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب»(Pirates of the Caribbean) را با عنوان «مر‌ده‌ها قصه نمی‌گویند»(Dead Men Tell No Tales) را به همراه اسپن سندبرگ کارگردانی کرده بود قرار است اقتباسی از رمان مایکل کرایتون را بسازد.
فیلم جدید کارگردان «دزدان دریایی کارائیب»

یواخیم رانینگ در حال مذاکره با Amblin Entertainment تا اقتباسی از کتاب علمی خیالی میکرو(Michro) نوشته‌ی ماکیل کرایتون بسازد. رانینگ پیش از این به همراه اسپن سندبرگ فیلم‌هایی مثل دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند و Kon-Tiki را کارگردانی کرده بود.

میکرو داستان گروهی از دانشجویان فارغ‌التحصیل را روایت می‌کند که در پی یک فرصت شغلی به هاوایی می‌روند تا برای یک کمپانی بیوتکنولوژی مرموز کار کنند. اما در آنجا آن‌ها را کوچک می‌کنند و به جنگلی انبوه می‌فرستند که در آن برای زنده ماندن جز تجارب علمی و هوش و ذکاوت خودشان ابزار دیگری ندارند. درن لیمیک، نویسنده‌ی فیلم‌هایی مثل مورمور(Goosebumps)، توربو(Turbo) و جک غول‌کش(Jack the Giant Slayer) به عنوان فیلمنامه‌نویس پروژه انتخاب شده است.

ماکیل کرایتون در سال ۲۰۰۸ از دنیا رفت و به همین خاطر کتاب میکرو ناتمام باقی ماند. بعدها ریچارد پرستون آن را کامل کرد و کتاب سرانجام در سال ۲۰۱۱ توسط انتشارات HarperCollins منتشر شد.

آثار کرایتون تا به حال بارها و بارها برای اقتباس‌های هالیوودی انتخاب شده است و از بین آن‌ها می‌توان به فیلم نژاد آندرومدا(Andromeda Strain)، سرقت بزرگ قطار(The Great Train Robbery)، خورشید در حال طلوع (Rising Sun) ، بیننده ­(Looker)، کنگو (Congo)، افشاگری (Disclosure)، کُره(Sphere) و ۱۳امین سلحشور اشاره کرد.

کرایتون همچنین فیلم‌هایی مثل وست‌ورلد (Westworld)، کُما، سرقت بزرگ قطار و بیننده­ را خودش نوشت و کارگردانی کرد و در نگارش فیلمنامه‌های پارک ژوراسیک(Jurassic Park) و گردباد(Twister) همکاری داشت.

یواخیم رانینگ همچنین قرار است متوشالح (Methuselah) با بازی تام کروز را برای کمپانی وارنر بسازد.

دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند با بازی جانی دپ، خاویر باردم، جفری راش و اورلاندو بلوم از ۲ می امسال به سینماها می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج