۵۰۹۳۵۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

عدم افزایش قیمت گاز در سال جاری

زنگنه در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت گاز در سال جاری افزایش می‌یابد یا خیر و شنیده شده در برخی مناطقه تعرفه های گاز افزایش یافته آیا این مطلب صحت دارد یا خیر تأکید کرد: ما به هیچ‌عنوان تعرفه گاز را به دلیل تغییر شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر و افزایش نداده‌ایم.

حبرگزاری فارس: بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در پاسخ به این سؤال که وزیر انرژی روسیه برای تمدید توافق اوپک و غیر اوپک به مدت۶ ماه ابراز تمایل کرده و جنابعالی هم ادامه این روند را مثبت ارزیابی کرده‌اید اما هنوز برخی کشورها مثل عربستان و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس در این باره اظهارنظر مثبتی نکرده‌اند بنابراین چقدر به تمدید تفاهم امیدوار هستید، اظهار داشت: این توافق بستگی به این دارد که مراعات شود اکنون برخی کشورها در کل مراعات نمی‌کنند، اوپک مراعاتش خوب بوده و غیر اوپک هم همکاری خوبی داشته گرچه به تمام تعهدش عمل نکرده البته دنبال این هستند که عمل کنند.
لذا اگر همه به تعهدات‌شان عمل کنند به نفع همه خواهد بود که این کار ادامه یابد اما مراعات شرط ادامه این روند است. بنابراین نمی‌شود یک عده به تعهدات خود عمل کنند و عده‌ای دیگر به تعهدات‌شان عمل نکنند و به طور کلی سواری مفتی در این دنیا به کسی نمی‌دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر این تفاهم تمدید شود تعهدات ایران چه خواهد بود، تأکید کرد: تعهد ما این بوده که تولیدمان را با آن پایه تولیدی که برای‌مان گذاشته‌اند که نزدیک ۴ میلیون بشکه بوده معادل بقیه کاهش دهیم با همان درصد که در آن صورت تولیدمان به ۳میلیون و ۸۰۰ هزار می‌رسد، با گزارش منابع ثانویه که ما به آن عمل کرده‌ایم.

وزیر نفت درباره میزان فعلی تولید نفت گفت:‌ اکنون میزان تولید نفت از ۳ میلیون ۸۰۰ هزار بشکه عبور کرده است.

زنگنه در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت گاز در سال جاری افزایش می‌یابد یا خیر و شنیده شده در برخی مناطقه تعرفه های گاز افزایش یافته آیا این مطلب صحت دارد یا خیر تأکید کرد: ما به هیچ‌عنوان تعرفه گاز را به دلیل تغییر شرایط اقلیمی و آب و هوایی تغییر و افزایش نداده‌ایم، لذا به طور کلی تغییر یا افزایش قیمت گاز را دولت باید تصویب کند که ظاهراً در بودجه۹۶ پیش‌بینی شده که در سال جاری تغییری در این زمینه نداشته باشیم در نتیجه ما باید رعایت قانون را کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست مبگه قیمت گاز افزایش پیدا نکرده ولی کنارش به اسمهای مختلف از مردم پول میگیرن ارزش افزوده ومالیات وگاز روستایی و بیمه وووووووو

    • کوروش

      ای کاش همیشه تب انتخابات پابرجاباشد تا از زمین وآسمان وعده بارد ز ما!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج