۵۰۹۳۸۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

احتمال حمله‌ سایبری آمریکا به کره‌ شمالی

به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، شکست آزمایش موشکی اخیر کره‌ی شمالی، می تواند بر اثر حمله‌ی سایبری آمریکا، به وقوع پیوسته باشد.

وب سایت سایبربان: به عقیده‌ی بسیاری از کارشناسان، شکست آزمایش موشکی اخیر کره‌ی شمالی، می تواند بر اثر حمله‌ی سایبری آمریکا، به وقوع پیوسته باشد.
احتمال حمله‌ سایبری آمریکا به کره‌ شمالی

موشک اسکاد کره‌ی شمالی که روز 6 مارس، از شهر سیمپو (Simpo)، واقع در شرق این کشور، پرتاب شد و تنها، 9 دقیقه بعد، در دریای ژاپن، سقوط کرد. این حادثه، در حالی به وقوع پیوست که تنها چند روز به دیدار دونالد ترامپ، با ژی‌جین‌پینگ (Xi Jingping)، رئیس‌جمهور چین، باقی مانده است. همین امر، سبب طرح برخی فرضیات، در مورد نقش احتمالی ایالات متحده آمریکا، در شکست این آزمایش موشکی شده است.



ترامپ، اخیرا خطاب به دولت ژاپن و در حمایت از این کشور، اعلام کرده بود که در مقابل کره‌ی شمالی، همه‌ی گزینه‌ها روی میز است. بسیاری از کارشناسان علوم سیاسی حملات هکری و فعالیت‌های مخرب سایبری را یکی از گزینه‌های در دست آمریکا، جهت مقابله با کره‌ی شمالی می‌دانند.



لنس گاتلینگ (Lance Gatling)، تحلیل‌گر معروف دفاعی، معتقد است که شکست آزمایش موشکی کره‌ی شمالی، می‌تواند حاصل دخالت ایالات‌متحده باشد.



آمریکا از سال 2014، پروژه‌ای خاص را به منظور خرابکاری در برنامه‌ی موشکی کره‌ی شمالی، آغاز کرده است. باراک اوباما، در واکنش به برنامه‌ی تست سلاح کره‌ی شمالی، در آن سال، آغاز این پروژه را اعلام نمود. بسیاری از متخصصان، جنگ سایبری را مهم‌ترین راهبرد آمریکا در روند ایجاد مختل‌سازی برنامه ی موشکی ساکنان شمالی شبه جزیره‌ی کره، می‌دانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج