۵۰۹۳۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش شورای صنفی به وضعیت اکران

شورای صنفی نمایش در متن بیانیه‌ای اعلام کرد:«برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام ..!

خبرگزاری ایسنا: شورای صنفی نمایش در متن بیانیه‌ای اعلام کرد:«برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام ..! با تمام این شرایط جبری ... حضور گسترده و پرشور مردم عزیز در ایام نوروز را در سینماها می‌ستائیم،این حضور سرشار از شوق تعبیری روشن از همدلی و مهربانی بود که قدردان آن هستیم.»
واکنش شورای صنفی به وضعیت اکران

در متن بیانیه‌ی شورای صنفی نمایش آمده است:

«به نام تغییر دهنده دل‌ها و دیده‌ها

سینمای ایران سینمائی‌ست که توانسته بر مرتفع‌ترین قله‌های سینمایی جهان بایستد و نماینده‌ای شایسته برای کشوری باشد که سال‌هاست مرکز توجه قدرت‌های بزرگ جهان است.

سینما پرچمدار فاخرترین و ارزشمندترین آثار فرهنگی دنیای امروز است و مخاطب این فرهنگ عموم مردم جامعه ... خوب می‌دانیم رسانه‌ای که با سرمایه ملی و بودجه عمومی اداره می‌شود،رسالتش ارتقا و تکثیر فرهنگ برای همه‌ی ملت و عموم مردم است،جای تبعیض و اینکه هر روز خطوط قرمزی جدید را برای همراهی تلویزیون و سینما تعریف کنیم باید دست هم را گرم بفشاریم و فراموش نکنیم تبلیغ سینما و فیلم‌های سینمای ایران حمایت بی‌چون و چرا از تولید ملّی و داخلی‌ست.

چرا که در سال‌های اخیر حمایت از تولید ملی و داخلی همواره مورد تأکید و اهمیّت از سوی مقام معظم رهبری بوده و هست. برای فیلم‌های اکران نوروزی یا تبلیغ نداشتیم و اگر در مواردی هم داشتیم کم بود و دیر هنگام ..! با تمام این شرایط جبری ...حضور گسترده و پرشور مردم عزیز در در ایام نوروز در سینماها می‌ستائیم،این حضور سرشار از شوق تعبیری روشن از همدلی و مهربانی بود که قدردان آن هستیم.
جا دارد از همکاری ،حضور و میزبانی سینماداران گرامی ودست اندرکاران سینماها که سانس‌های فوق العاده آنها تا نیمه شب و حتی در بعضی از موارد تا دم صبح ادامه داشت، تشکر و قدردانی ویژه را داشته باشیم.

دست در دست هم دهیم به مهر که رونق و سربلندی سینمای ایران باعث عزّت و مدال افتخارش بر گردن همه‌ی ایران و ایرانی‌ست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج