۵۰۹۳۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علیپور؛ یک ماه بعد از تیتر یک شدن

مهاجم شمالی پرسپولیس که یک ماه پیش با توجه به درگیری‌اش با رامین رضاییان در اردوی امارات به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شده بود، این روزها با بازگشت به فرم مدنظر برانکو توانست مهره تاثیرگذار او و پرسپولیس لقب گیرد.

ورزش سه: علی علیپور، یکی از طرفین درگیری در اردوی امارات با تصمیم برانکو از اردوی این تیم در دوبی اخراج شد تا مجبور به بازگشت به تهران شود. دستوری که خیلی زود با قبول اشتباهش آن را پذیرفت و از ایجاد حاشیه برای این تیم دوری کرد تا برانکو پوئن مثبتی در کارنامه این بازیکن آن را محسوب کرده و درخواست بازگشت به ترکیب و تمرین را مورد قبول واقع کند.

پرسپولیس اکنون در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ به قهرمانی نزدیک است و در این روزها در ترکیب شاگردان برانکو بازیکنی بدون حاشیه‌ای به میدان می‌رود که درگیری‌اش با رامین رضاییان چند ماه پیش تیتر یک رسانه‌ها شده بود و البته طی هفته‌های اخیر حواشی بزرگی برایش رقم زده بود.


با این حال دوری از حواشی و عدم سابقه مسائل حاشیه‌ای باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ برخلاف رامین رضاییان خیلی زود با درخواست بزرگان تیمش مبنی بر بخشودگی علیپور موافقت کند و او در اولین جلسه تمرینی این تیم در تهران، در استادیوم شهید کاظمی پا به توپ شود. پا به توپی که البته در همان زمان هم به مذاق خیلی از طرفداران خاص این تیم خوش نیامد و آنها هجمه‌هایی نسبت به این بازیکن به وجود آوردند. از حمله کلامی در تمرین تا هجوم به صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام که باعث بغض بزرگ علیپور برای اثبات بی‌گناهی‌اش شد.

بغضی که در نهایت در جدال برابر پیکان ترکید و او موفق شد با ضربه‌ای غیرقابل مهار رحمان احمدی را مجبور به قبول گل کند و شادی گل او عجین با اشک و خوشحالی بابت این موفقیت بزرگ شد. اکنون علیپور یک ماه بعد از تیتر یک شدن به دلیل یک اتفاق حاشیه‌ای بار دیگر تیتر یک شده و البته اینبار به خاطر عملکرد موفقیت آمیزش در ترکیب پرسپولیس و دوری از حواشی اما...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج