۵۰۹۳۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش باشگاه صبای قم به ادعای عجیب قلعه نویی

مدیرعامل باشگاه صبای قم شکسته شدن دنده اتوبوس تیم تراکتورسازی توسط تماشاگران قمی را رد کرد و گفت: شاید قلعه‌نویی تحت فشار بازی آن صحبت‌ها را مطرح کرده است.

خبرگزاری مهر: محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره برد ۳ بر صفر صبای قم برابر تراکتورسازی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: خوشبختانه با همت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران در این بازی به پیروزی رسیدیم. بازیکنان فعل خواستن را صرف کرده بودند و توانستیم تراکتورسازی را شکست بدهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا انتظار این برد مقابل تراکتورسازی را داشتید؟ تصریح کرد: از زمانی که بازی شروع شد، مشخص بود که بازیکنان میل شدیدی برای برد دارند. ما در مسابقات قبلی هم همینطور بودیم و فقط توپهایمان به گل تبدیل نمی شد. امیدواریم که در بازی های باقی مانده هم همینطور باشیم. تیم ما لیاقت ماندن در لیگ برتر را دارد و با این تلاش، امیدوار هستیم که در لیگ باقی بمانیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره صحبتهای امیر قلعه نویی در نشست خبری مبنی بر اینکه اگر گل دوم صبا درست باشد، فوتبال را کنار می گذارد گفت: قلعه نویی از مربیان خوب فوتبال ایران است. شاید آدم تحت فشار و یا صحبتهای دیگران در نشست خبری حرفهایی را بزند. تصورم این بود که قلعه نویی خودش این صحنه را دیده و حرف زده ولی اینطور نبود. بازیکن ما در صحنه گل دوم با بازیکن تراکتورسازی فاصله داشت و هیچ خطایی صورت نگرفت.

کشوری فرد درباره اعتراضهای کرار جاسم بازیکن تراکتورسازی بعد از اخراج و شکسته شدن صندلی های ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تاکید کرد: کرار که همیشه اعتراض می کند. تماشاگران تراکتورسازی در این بازی هم توهین کردند و هم صندلی شکستند. امیدواریم فدراسیون فوتبال به این موضوع رسیدگی کند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم درباره ادعای شکسته شدن دنده اتوبوس تیم تراکتورسازی بعد از بازی توسط هواداران تیم صبا، گفت: چنین چیزی امکان ندارد. اصلا مکان استقرار اتوبوس دو تیم جایی است که تماشاگران به آن راهی ندارند. موتور اتوبوس تیم تراکتورسازی خراب بود که یکی از اعضای این تیم از بنده خواست برایشان یک اتوبوس دیگر بگیرم. در حالی که سرپرست تراکتورسازی هم خودش با یکی از آشنایان در قم تماس گرفته بود و اتوبوس دیگری گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج