جاباما
۵۰۹۴۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وزارت خارجه اقدام تروریستی در سوئد را محکوم کرد

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در پایتخت سوئد که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از شهروندان بی‌گناه آن کشور شد، با دولت و ملت سوئد و نیز بازماندگان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایسنا: بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در پایتخت سوئد که منجر به کشته و زخمی شدن عده ای از شهروندان بی‌گناه آن کشور شد، با دولت و ملت سوئد و نیز بازماندگان این جنایت تروریستی ابراز همدردی کرد.

قاسمی اظهار داشت: در هنگامه سرخوشی برخی کشورهای غربی و عربی از تجاوز آشکار آمریکا به سوریه که در جای خود تلاشی عیان برای احیاء پیکر نیمه جان تروریست‌ها در منطقه بود، شاهد اقدام جنایتکارانه یکی از پرورش یافتگان "مکتب جمود، جنون و کشتار" در اروپا بودیم تا نشان داده شود تروریسم لجام گسیخته‌ای که برخی کشورها ابائی از تقویت آشکار و پنهان آن ندارند، چگونه همه مرزهای انسانی، عقیدتی و جغرافیایی را در می‌نوردد و جهان امروز را دستخوش ناامنی و بی‌ثباتی می‌سازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر خاطر نشان کرد که ریشه‌کنی شجره خبیثه تروریسم راهی جز اراده جدی، برخورد صادقانه و اجماع جهانی ندارد و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قربانیان تروریسم و کشوری که طی سالیان متمادی در مبارزه با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، آماده هرگونه همکاری و مشارکت در یک ساز و کار منطقه‌ای و بین‌المللی که بخواهد مصمم و به دور از سیاسی کاری‌های مزورانه رایج برای نابودی ترور و خشونت در جهان مبارزه نماید، می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج