جاباما
۵۰۹۴۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گیگز: منچستریونایتد باید مثل لیورپول باشد

اسطوره باشگاه منچستریونایتد تأکید کرد این تیم بیش از اندازه به مهاجم سوئدی خود متکی است.

خبرگزاری تسنیم: منچستریونایتد این فصل با وجود هزینه زیادی که در جذب بازیکنان جدید کرده، در ۱۶ بازی خانگی به ۶ تساوی دست یافته و این بدترین آمار بازی‌های خانگی شیاطین سرخ در ۴۳ سال اخیر بوده است. شاگردان ژوزه مورینیو با وجود اینکه در ۲۰ بازی لیگ برتری شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در ۶ بازی اخیر خانگی‌شان ۵ بار متوقف شده‌اند.

رایان گیگز درباره مهاجم سوئدی شیاطین سرخ که با وجود اینکه بندی در قراردادش برای تمدید یک سال دیگر قراردادش وجود دارد، شایعاتی در مورد احتمال جدایی وی از این تیم انگلیسی مطرح است، گفت: مشکل اینجاست که مشخص نیست ابراهیموویچ در اولدترافورد ماندنی است یا خیر! بازیکنی که از هر جا برای شیاطین سرخ گلزنی می‌کند. به هر حال به جای اینکه منچستریونایتد روی ماندن یا نماندن ایبرا تمرکز کند، بهتر است روی پیشرفت دیگر بازیکنانش تمرکز کند.

وی در ادامه با اشاره به نتایجی که منچستریونایتد این فصل کسب کرده، اظهار داشت: منچستریونایتد در تقابل با رقبا، بازی تحت‌کنترلش است، اما مساوی‌های زیادی کسب کرده است، البته این به شانس هم برمی‌گردد. برای مثال پوگبا این فصل ۹ بار توپ را به تیر دروازه حریفان زده است. اگر توپ‌های پل گل می‌شد، منچستریونایتد حالا باید ۱۵ امتیاز بیشتر داشت.

اسطوره باشگاه منچستریونایتد با اشاره به بیش از اندازه متکی بودن این تیم به زلاتان که بهترین گلزن شیاطین سرخ در این فصل بوده، تصریح کرد: به هر حال نمی‌شود فقط به یک بازیکن متکی بود چون آن بازیکن هم ممکن است روزی به هر دلیلی بازی نکند. جیمی واردی فصل گذشته گل‌های زیادی برای این تیم به ثمر رساند، اما ریاض محرز هم ۱۷ گل زد و این چیزی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در دوره‌ای که من در منچستریونایتد بودم، خود من ۷ یا ۸ گل در طول فصل می‌زدم، دیوید بکام و پل اسکولز هم تقریباً به این تعداد گلزنی می‌کردند. ۴ مهاجم ما هم کارشان را به خوبی انجام می‌دادند و هافبک‌های ما هم به مانند دنیس اروین گل می‌زدند. در واقع بازیکنان مختلفی در گلزنی نقش داشتند. به لیورپول نگاه کنید. آنها مهاجم نوکی ندارند که بتواند ۲۰ گل بزند، اما بازیکنان مختلفی برای این تیم گلزنی می‌کنند. این چیزی است که منچستریونایتد به آن نیاز دارد.

گیگز تأکید کرد: هدف من همیشه این بود که تعداد گل‌های زده‌ام را دو رقمی کنم و ۱۵ پاس گل هم بدهم و اگر بکام هم این کار را می‌کرد آمارمان خیلی بهتر می‌شد. سرالکس می‌گفت این چیزی است که از شما انتظار دارم. این شاید روی بازیکنان فشارهایی ایجاد می‌کرد، اما می‌دانستیم که چه انتظاری از ما می‌رود. اگر بیرون از ترکیب می‌ماندید، می‌دانستید که دلیلش چیست.

بازیکن پیشین شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: بازی‌های منچستریونایتد در لیگ اروپا آسان‌تر است. تیم‌های حاضر در لیگ اروپا هم نمی‌خواهند با منچستریونایتد و مورینیو رو در رو شوند. از هواداران هم بپرسید، اگر منچستریونایتد در لیگ اروپا قهرمان شود و سهیمه حضور در لیگ قهرمانان را از این طریق بگیرد، این یعنی فصل خوبی برای آنها بوده است. به هر حال عملکرد مورینیو را باید در پایان فصل مورد قضاوت قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج