جاباما
۵۰۹۴۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درویش: ۴ فینال حساس در پیش داریم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اصول حرفه‌ای‌گری می‌گوید اگر قرار است مذاکره‌ای نیز با دایی داشته باشیم به صورت رسمی این کار را انجام دهیم.

خبرگزاری تسنیم: رضا درویش در مورد برتری سایپا مقابل نفت اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و بچه‌های ما نیز بسیار خوب بازی کردند. شرایط جدول نیز به گونه‌ای شده است که چند تیم خطر سقوط را احساس می‌کنند و این مسئله باعث استرس بازیکنان ما شده بود.

وی تصریح کرد: نه تنها در این دیدار بلکه در دیدارهای گذشته نیز این استرس در بازیکنان ما دیده می‌شد و باعث شده بود از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم. خدا را شکر با وجود استرس در بازی با نفت بازیکنان ما توانستند یکی از چند موقعیت خود را تبدیل به گل کنند تا به برتری دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص شرایط حساس سایپا در جدول عنوان کرد: من قبل از دیدار با نفت در رختکن به بازیکنان تأکید کردم که تمامی دیدارهای باقیمانده سایپا حکم فینال را دارند و حالا نیز چهار فینال حساس در پیش داریم که باید سعی کنیم از آنها سربلند بیرون بیاییم.

درویش با تأکید بر بقای سایپا در لیگ برتر عنوان کرد: با وجودی که تیم ما در این فصل لیگ برتر نتایج درخور توجه‌ای را کسب نکرده است، اما حتماً خدا کمک می‌کند که در لیگ برتر باقی بمانیم. قرار نیست همیشه بدبیاری شامل حال ما شود و حتی در دیدارهای باقیمانده به رتبه‌های بالاتر توجه می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در واکنش به صحبت‌های که قبل از دیدار این تیم مقابل نفت در خصوص مذاکره این باشگاه با علی دایی مطرح شد، گفت: دایی مربی بزرگ و بازیکن بزرگی بوده است و از دوستان من نیز است، اما هیچ صحبتی با او نداشتیم. همیشه در اواخر لیگ برتر عده‌ای به این شایعات دامن می‌زنند. اصول حرفه‌ای‌گری می‌گوید اگر قرار است مذاکره‌ای با دایی نیز داشته باشیم به صورت رسمی این کار را انجام دهیم. برای این کار نیاز به پنهان کاری نیست.

درویش در پایان در خصوص دیدار آینده سایپا مقابل استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: استقلال خوزستان تیمی خوب، پرانگیزه و نماینده موفق ما در آسیا بوده است، اما ما مقابل این تیم محکوم به برد هستیم و امیدوارم با ارائه یک زیبا به برتری دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج