۵۰۹۴۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: به احتمال زیاد در بازی با استقلال خداحافظی می‌کنم

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ به احتمال فراوان در بازی مقابل استقلال از میادین فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

خبرگزاری فارس: رضا عنایتی در خصوص برتری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوب و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و موفق شدیم تیم خوب تراکتورسازی را شکست دهیم.

وی افزود: معتقدم اگر کمی احساس مسئولیت در تیم ما زودتر شکل می‌گرفت الان در رده‌های بالاتر جدول حضور داشتیم ولی همه مسائل را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در ۴ فینال آینده با همین رویه به میدان برویم.

کاپیتان صبای قم تاکید کرد: ما فقط تا امروز فرصت خوشحالی داشتیم و نباید در باد این پیروزی بخوابیم و من اعتقاد دارم اتفاق خاصی رخ نداده چون سیاه‌جامگان هم بازی‌اش را برد و ما در جدول همچنان سر جایمان هستیم.

مهاجم سابق ابومسلم در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد دلش با سیاه‌جامگان هم هست که این تیم سقوط نکند، گفت: نمی‌دانم باید این حرف را بزنم یا نزنم. ولی خدا شاهد است که دوست دارم سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند.ولی متاسفانه این تیم حریف مستقیم صبا است و من از صبا پول می‌گیرم و قوانین حرفه‌ای این شرایط را ایجاب می‌کند که تا آخرین نفس برای صبا بجنگم. در مجموع برای سیاه‌جامگان و بر و بچه‌های خوب شهر مشهد آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در خصوص اینکه فکر می‌کرد صبا ۳ گل به تراکتورسازی بزند، گفت: فوتبال پر است از اتفاقات باورنکردنی. ما هم فکر نمی‌کردیم ۳ گل بزنیم اما انگیزه برد در بین بازیکنان ما وجود داشت و انصافا وقتی تراکتورسازی جلو کشیده بود از ضد حملات‌مان نهایت استفاده را بردیم. به نظر من تراکتورسازی باید روی جام حذفی تمرکز کند و دوم و سوم شدنش در جدول تاثیری بای این تیم نخواهد داشت.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش با استقلال گفت: بازی با استقلال یکی از ۴ فینالی است که ما در پیش داریم. باید طوری بازی کنیم که صبا را در لیگ نگه داریم و مطمئنا در هر ۴ مسابقه با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص زمان خداحافظی‌اش از میادین فوتبال گفت: احتمال اینکه در بازی با استقلال از فوتبال خداحافظی کنم بسیار زیاد است. در حال برنامه‌ریزی هستم و ان‌شاالله تا روز چهارشنبه تصمیم نهایی را خواهم گرفت. همیشه به خدا توکل کردم و امیدوارم در مورد این تصمیم مثل تمامی زندگی کمک حالم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمردپرسپولیسی

      حالا چه عجله ای داری ؟ تازه اول راهی ،حیف سوپر استاری مثل تو نیست که ازفوتبال کنار بره ؟به هرحال بازهم مثل بازی رفت برو دفاع اخر وبه فروزان هم بگو با توپ بره توگل وگلزنهاتون مثل جهانبخش وامرایی رونیمکت نشین کنین تا خوش خدمتیتون روبه کیسه تکمیل کنید. یاحق

    • بدون نام

      مقابل استقلال از فوتبال فوتبال خداحافظی کنی خیلی بهتره زیرا هواداران استقلال ترو تشویق میکنه آقای عنایتی ب من ی استقلالی از شما و تیم شهر خودم ینی صبا حمایت میکنم دوس ندارم تیم شهرم سقوط کنه لطفا هوای صبا رو داشته باش امیدوارم مقابل استقلال با استقبال خوبی از هواداران استقلال خداحافظی کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج