۵۰۹۴۳۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسن‌زاده: تیم‌های آسیایی بیشتر مراعات کنند!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تمامی مواردی که بر علیه داوری از سوی کادر تیم ها مطرح شده است، بررسی و رای آن اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در خصوص مسابقاتی که در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ فروردین ماه از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار شد، منتظر هستیم تا گزارش ها از مقامات رسمی مسابقات به دست ما برسد و قطعا پس از بررسی، تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی ادامه داد: اما با توجه به اطلاعاتی که اکنون از مسابقات انجام شده داریم، مخصوصا آن دسته از مسابقاتی که پخش تلویزیونی داشته است، حکایت از این دارد که تخلفاتی از ناحیه برخی از بازیکنان در داخل زمین و تخلفاتی کادر فنی برخی از تیم ها و حتی برخی از تخلفات از سوی تماشاگران رخ داده است. مخصوصا در مواردی هم کادر فنی تیم ها مصاحبه هایی که علیه داوری داشته اند که همه این ها به موقع بررسی خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: در شرایطی که تمام لیگ های فوتبال ما اعم از لیگ برتر و غیره، به هفته های پایانی خود نزدیک می شوند، انتظار ما این است که تمام عوامل تیم (مربیان و بازیکنان) به ضوابط و قوانین احترام بگذارند و از تماشاگران نیز درخواست داریم که بیشتر از قبل موازین قانونی را در روی سکوها رعایت کنند. مخصوصا در هفته هایی که باشگاههای ایرانی، مسابقات بزرگ آسیایی را میزبانی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج