جاباما
۵۰۹۴۳۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

انهدام دو باند مسلح مواد مخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۱۵ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی حرفه‌ای در درگیری مسلحانه در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند مسلح مواد مخدر و کشف یک تن و ۸۱۵ کیلوگرم مواد افیونی و دستگیری پنج قاچاقچی حرفه‌ای در درگیری مسلحانه در این استان خبر داد.

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: به دنبال اقدامات فنی و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را داشتند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: یگان‌های عملیاتی شهرستان‌های مهرستان، سراوان و ایرانشهر، شب گذشته سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس، ضمن توقیف سه دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، سه متهم را که در این درگیری زخمی شده بودند به همراه یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر کردند و در بازرسی از خودروها، یک تن و ۲۱۱ کیلوگرم تریاک، ۷۶ کیلوگرم هروئین، ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند.

رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و زاهدان پس از شناسایی دوخودرو سبک حامل مواد مخدر در محور های فرعی، در بازرسی آنها ۳۳۴ کیلوگرم تریاک و ۶۲ کیلوگرم حشیش را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج