جاباما
۵۰۹۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تحلیل «فاکس نیوز» از تهدید ایران علیه آمریکا

پایگاه خبری «فاکس نیوز» در گزارشی تحت عنوان «ایران در پی حمله موشکی آمریکا به سوریه واشنگتن را تهدید کرد» نوشت: توییت های وزیر خارجه ایران و صحبت های سخنگوی وزارت خارجه و رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران حاوی تهدید هایی علیه آمریکا بوده است.

خبرگزاری ایلنا: پایگاه خبری فاکس نیوز به توییت‌های محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در پی حمله موشکی آمریکا به سوریه واکنش نشان داد.

این شبکه خبری در گزارشی با اشاره به توییت‌های محمد جواد ظریف به نقل علادین بروجردی رییس کمیته سیاست خارجی مجلس نوشت: ایران گفته بعد از حمله موشکی آمریکا ساکت نخواهند ماند .

در این گزارش گفته شده ظریف روز جمعه در توییتر خود اعلام کرد که کمتر از دو دهه بعد از یازده سپتامبر ارتش آمریکا در دو جبهه سوریه و یمن در کنار القاعده و داعش می‌جنگد. زمان جوسازی و فرافکنی تمام شده است.

ظریف همچنین ادعای آمریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بی‌اساس خواند.

فاکس نیوز همچنین با اشاره به پرتاب ۶۰ موشک تام هاک کروز به پایگاه هوایی سوریه در جنوب شرق شهر حمص مدعی شد این پایگاه هوایی جایی بوده که عمدتا هواپیماها برای بمباران اهداف ومواضع در شمال و مرکز سوریه از آن استفاده می‌کردند. به گفته یکی از مقامات آمریکا موشک‌های آمریکا در ساعت ۳:۴۵ صبح روز جمعه به وقت آمریکا به سمت این پایگاه گسیل شدند.

این گزارش ضمن اشاره به صحبت‌های بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نوشت: اونیز روز جمعه در بیانیه‌ای حمله نظامی به سوریه را قویا محکوم کرد و نسبت به تقویت تروریست‌ها و پیچیده‌تر شدن اوضاع در سوریه در پی این اقدام نظامی آمریکا هشدار داد.

فاکس نیوز در پایان مدعی شده که ایران یکی از بزرگترین حامیان دولت بشار اسد است و متحدان عرب آمریکا در خلیج فارس سوریه را مرکز درگیری اهل سنت و قدرت شیعه مورد حمایت ایران می دانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      خدا وکیلی این چه تیتریه؟ کدوم تهدید؟ کدوم تحلیل؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج