جاباما
۵۰۹۴۸۱
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

جنتی: مردم پاسخ صدا وسیما را خواهند داد

تا کنون به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده‌ایم، هنگامی وارد فضایی انتخاباتی خواهیم شد که آقای روحانی به طور رسمی برای شرکت در این دوره ثبت نام کند.

علی جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره فعالیت‌هایش به عنوان رئیس تبلغیات ستاد حسن روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا کنون به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نکرده‌ایم، هنگامی وارد فضایی انتخاباتی خواهیم شد که آقای روحانی به طور رسمی برای شرکت در این دوره ثبت نام کند.

او در ادامه با بیان این‌که در چارچوب قانون عمل خواهیم کرد، اظهار داشت: باز هم تاکید می‌کنم ما هیچ‌گونه فعالیت رسمی را در قالب تبلیغات آغاز نکرده‌ایم، در حال حاضر یک‌سری اقدامات مقدماتی مانند تشکیل ساختارها، گزینش نیروهایی که باید در ستاد حضور داشته باشند را انجام داده‌ایم.

جنتی خاطرنشان کرد: فضای مجازی بخش مهمی است که باید آن را ساماندهی کنیم تا بتوانیم در این مبارزات انتخاباتی موفق شویم.

او یاد آور شد: شاهد هستیم که عده‌ای با برخی القائات و ایجاد شبهات سعی دارند فعالیت‌های مثبت دولت را وارونه جلوه دهند که قطعا ما به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

رئیس ستاد تبلیغات روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: رقبا، مخالفان و بدخواهان قصد دارند که اقدامات دولت را به دروغ زیر سوال ببرند که این کار صحیح نیست و رقابت باید سالم باشد.

او ادامه داد: از زمانی که تبلیغات به طور رسمی آغاز شود از تمامی توان خود برای پیروزی روحانی استفاده خواهیم کرد و پاسخ منتقدان و مخالفان را خواهیم داد.

وزیر ارشاد سابق تاکید کرد: صدا و سیما متاسفانه عملکرد نامناسبی دارد که از این دست اشتباه‌ها در گذشته هم داشته است در سال ۷۶ نیز ما شاهد چنین وضعیتی بودیم علی‌رغم تمامی تخریب‌هایی که علیه آقای خاتمی انجام دادند ایشان بالاترین رأی را آوردند.

رئیس ستاد تبلیغات در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هرگاه مردم احساس کرده‌اند صدا و سیما قصد تخریب و زمین زدن کاندیدایی را دارد کاملا عکس آن عمل کرده‌اند ، لذا از بابت تخریب‌های این رسانه نگرانی نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای جنتی اگر هدف روحانی تبلیغات نیست چرا دم انتخابات سغر استانی دارد چرا همه افتتاحات را گداشته دم انتخابات ؟

    • بدون نام

      دقیقا همینطوره. تلویزیون هروقت علیه کسی حرف زده اون شخص محبوب شده

    • بدون نام

      فقط روحانی.

    • بدون نام

      این مقام و قدرت چقدر شیرین است که برای آن دست به هر کاری میزنند؟
      واقعا مقامی که فقط در حال فحش خوردن است چرا برایش آنهمه. ....
      خدایا برسان کار بلدی که درست کند.
      وقتی ملتی رجل واقعی نداشته باشد میدان برای حرافان بی سواد باز میشود و این میشود

    • علیرضا

      دقیقا آقای جنتی درست فرمودید، تجربه سالهای اخیر به همه مردم فهیم و مظلوم ایران نشان داده که آنها رأی و راه خود و جواب و هدف را به کسانی که باعث خسارت های جبران ناپذیر ی با لجبازی و کج فهمی برای کشور شدند و مردم با فقر و بیکاری و تورم و اعتیاد تاوان تصمیمات اشتباه آنها را بپردازند. دیگر مردم گول دلواپسان و احمدی‌نژادیها و کاسبان تحریم را نخواهند خورد. به امید پیروزی اعتدال گرایی یا اصلاح طلبان.

    • ایرانی

      آقای جنتی مردم بارها جواب رسانه میلی را داده اند. هنوز طنین شعار "ننگ ما ننگ ما صداوسیمای ما " در مراسم فوت آیت ا... به گوش میرسد. امّا دریغ و افسوس تنها چیزی که برای تندروها اهمیتی ندارد صدای مردم است.

    • بدون نام

      پسر کو ندارد نشان از پدر!!!

    • مهدی

      خدا کنه اعتدال گرایان از بین برن که فقط میخان با تخریب به اهدافشان برسن.

    • ابرام

      جالبه همش میگن مردم مردم اونوقت جون مردم روبه لبشون رسوندن بابا دستخوش!!! یه مقداربه حرفهای رهبرتوجه وعنایت داشته باشیدوهرکی سی خودش نباشید..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج